sobota 8. prosince 2012

Tak vás tady vítáme.. a haťapaťa..

29.9.13: Všichni se teď cpou na blogspot. Tak si říkám, že je čas jít za nimi. Jelikož je mi líto opouštěti blogový blog bez spotu, prostě to tu přestěhuju a bude. Enjoy!



Watashi wa Uma Hikari desu.
To jakože jsem Hikari Uma.
Což je zpatlanina různých oklikou či přímo sebraných a přeložených slov do japonštiny.
Ne že bych byla velký japanofil, ale Japonsko a Korea patří do věcí, které mi přirostly k srdci.
Poslouchat japonštinu je takový úžasný relax.. ^^
(To jaký jsem velký ninja si nechám na někdy jindy)


Když jsem byla velký meč, byla jsem na svůj vkus po mé proměně moc depresivní a když jsem byla LM tak jsem byla příliš zkáčkovaná na Krokodýlův vkus. Což není moc fajn, když je jediná kdo mě komentuje s železnou pravidelností. Ehm :D
A co bychom pro čtenáře neudělali.. pokusím se o jakousi fůzi! No to jsem tedy zvědavá.


Je libo epická hudba na začátek?


Žádné komentáře:

Okomentovat