středa 3. července 2013

Težký život LoLkaře...

Bylo 30.6. Uma Hikari se vrátila z víkendu na skautském táboře s 22 dětmi ve věku, kdy se jich bojí nejvíc, střihla si pěknou depku při téměř ''dejavu'' ze starých časů a nostalgicky zaváněla jako uzená konina po kouři z ohně.
Fiskarska je nejlepší vážení, ale ta nudaaa.

Ta nuda přišla hned den na to, poté co se vrátila ze čtyřhodinkové partičky deskovek v Krakinově s Krokodýlem a Písečným. Partička to byla vcelku úspěšná, když přihlédneme k tomu, že Hikarini nej kamarádi jsou inteligentnější než ona a přemýšlí mnohem více strategicky.. abych to přiblížila - ti dva jsou flegmatičtí géniové a já jsem horkokrevná kobyla.
V Carcasonne jsem byla 2. (a to ani moc neovládám pravidla) a v Rošádách jsem ze tří partií vyhrála jednu (a to i se svou úžasnou poker face, kdy jsem radostí z dobré párové karty vyskočila, až do vzduchu). Kromě výher jsem vyhrála i Písečného žaludek obědem, který jsem vařila ze surovin, které moc nemusí, tak aby mu chutnal. Možná by vám to jako výhru nepopsal (pokud byste z něj dostali něco jiného, než že vám to neřekne bo je to tajmeství), ale to že mu to chutnalo mi ke štěstí stačí, protože jsem kuchařka alá koukejte se večer na zprávy, budu na vás mávat z hořícího baráku.
Jsem asi fakt úžasná.
Když jsem se vrátila domů, padla na mě nuda jak vlněná deka. Nechtělo se mi do jakékoliv vhodné zábavy jako Papa's pancakeria, GF, psaní, čtení ani malování (a to mám sakraskluz), natož uklízení... a pak...

       HU: Písečneeeej, já se nudím!
       P: Běž hrát LoLko.
       HU: Ale to než se mi stáhne, tak usnu.
       HU: Kde to stáhnu?
       P: Ne.
       HU: Co zas ne?
       P: To si radši stáhnu GF. Opravdu se to stahuje dlouho.
       P: (odkaz*)
       P: Jdu hrát lolko, dej mi odkaz na GF, pak si to stáhnu.
       HU: Dík!
       *HU jde stahovat LoLko*
       *HU jde spát a nechává LoLko načítat patche přes noc*
       *HU se vzbudí a probouzí Javora, aby zjistila jestli už je to napatchované*
       *HU zjistila, že je to napatchované, dává si tutorial a battle training místo snídaně*

A večer jsem si šla střihnout ''jednu hru'', ze které byl znovu tutorial a ténink a pak, že zahrajem partičku s Písečným.
Partičky to byly dvě. 5x5. Lidi x Botyi.
V té první jsem se talentovaně zabíjela pod věží, která po mě střílela zatímco jsem bojovala s protivnickou bandou.
Cítila jsem se jak největší lama na světe... hlavně, když jsem měla lvl 3 a Písečnej 30 a byli tam další 3 lidi, kterým to hlásilo ''The ally was slained.''
Jak to znělo během hry...
       P: *píše o tom, že nemá bojovat pod věží*
       HU: *zase leze pod věž* TY VOLEEEE, UTEEEEČ!
       HU: *chcíp* NO MOJE NERVYYY, MĚ UŽ TO NEBAVÍÍÍÍ!
       HU: *seká protivníky.. naráz je jich moc... zase věž* UTEEEEEČ TY VOLE UTEEEEEČ... NO
                HURÁ. NE NELEZ ZA MNOU TY CYPE, CO DĚLÁÁÁÁŠ... NEEEEE *chcíp* MĚ TO 
                NEBAVÍÍÍÍÍ

V té druhé už mě to bavilo. Nelezla jsem pod věž a už jsem věděla jak psát do chatu. (Jo jasně a pak jsem taky útočila kouzly přes klávesnicové zkratky a divila se že mi to nejde, zatímco v chatoknu bylo něco jako wqerqbbb)
       A Písečný mi radil.. a všichni si to mohli přečíst, kdyby rozumněli česky.. a takoví tam byli.
       P: Neútoč pod věží.
       A: Ok nebudem :D
       B: English please
       P: A ten chat otevres enterem
       A: To viem :D
       P: To vim ze to vis :D
       B: In English please..
       HU: lol :D
       P: *další rada*
       HU: ok :)
       A: Cool, she is your GF?
       P: nope.

A to mě přivedlo na jistou teorii.
Teorii těžkého života LoLkaře.
Takový klasický LoLkař to má asi takto:
  1. nemá přítelkyni, protože tam tráví příliš času
  2. v případě, že má přítelkyni, přítelkyně nadává, že tam tráví moc času
  3. všechny snahy přítelkyni nalákat na hraní LoLka, aby pochopila, jsou marné
  4. když už se nějaká holka na vaše doporučení dostane k LoLku, není to vaše přítelkyně
Smutný příběh.
Skoro do pošty pro Tebe.
Ale stejně to musí být pro LoLkaře romantika jak prase zahrát se svou holkou (když to hraje vcelku na úrovni) :D

A když máte odehráno, je tma. Uklízení lehce nestíháte a tak se vrhnete na pečení bábovky, která se dopeče o půl jedenácté večer a vy z radosti povečeříte, protože tato činnost vám naprosto vypadla už druhý den v týdnu a máma by vám za to ustřelila hlavu...
Asi jdu domýt to nádobí.
A Garen je nejlepší...
''Ochráním svou zem! Pusťe mě do první lajny! *chcíp*''
Ne sranda, v té druhé hře jsem umřela jen 2x.. to je trojnásobné zlepšení oproti první partičce s Písečným.

~Hikari ''Garen'' Uma

Žádné komentáře:

Okomentovat