čtvrtek 22. srpna 2013

Je to REBEL a má nejlepšího hyunga.

Osmnást už mně bylo. Občanku už mám novou. Pro první výplatu jsem byla 19.8. A jinak jsem poslušná holka, až jsem z toho vybrečela vodopády a cítím se z toho na nic, protože jedna věc je rozhodnout se, že nebudete řvát jako malá holka, že něco nemůžete mít hned a druhá věc je pak opravdu neřvat, když to bolí nejen vás. Muahhaha. Ale co vás nezabije to vás posílí a tak jsem napsala bráchovi, ať nedumám nad kravinama doma..sama a ona mě vytáhla na pořádnou utrácečku do Shopping parku!!!
Hyung je totiž ze všech hyungů nejlepší a je to největší stylař a má nejlepší maminku, která vydeptanému naštvanému Koňovi s rebelskou náladou koupila kus mňamkózního žvance a kafe a sladké pití k tomu, tak že jí přešlo jakékoliv rebelské stříhání se nakrátko a barvení se na fialovomodrozrzavozeleno a metamorfovala se v hyperaktivní překofeinovanou veverku, která byla šťastná jak blecha a jako blecha poskakovala po IKEE a žvatlala, že až bude velká holka, koupí si ty hrnce, ale papiňák ne, protože papiňák kupuje hyung, protože Koňulda se ho bojí a ty lustry jsou moc pěkné, ale to je vlastně lampion a vidíš TAMTEN?! - JUUUU!!!

A pak jsem s rebelským výrazem, hravě poskakovala v mých nových 15-ti dírkovaných gladách po Avionu a prohrabovala se věcma v obchodech a hledala svou úžasnou černou krajkovanou sukni, které by k těm gladům ladily, abych byla největší metlorebel na světě a vykládala o tom jak budu strašný drsoň na WFU a že všem vypadnou oči a že budu chodit zmalovaná jako omalovánka, protože jsem za jistých okolností hezčí nenamalovaná a je to buřičské a nebudu tak nejhezčí holka na světě a to je přece SUPER! Tak jsem si na to koupila tmavou rtěnku a uvažuju o tom, že si neumeju vlasy abych s nimi mohla mastit pánev, protože je to přece známka PUNKU! Punkerem se totiž nestanete tím, že si koupíte v TallyWejl triko s nápisem PUNK z ostnatého drátu!! Sorry, že jsem vám zkazila iluze. Být mrcha mi v poslední době moc jde.

Když jsem procházela jedním obchodem, kde bylo i spodní prádlo, srandovala jsem u toho, že to je obchod pro překližky a holky jako já si tam nic nekoupí, ale CHYBA LÁVKY! Měli ve slevě punčocháče! To jakože silonky. To jako ty co potřebujete do tanečních na každou lekci nové, dokud se váš partner neodnaučí vám šlapat na nohy! A troje! TROJE ZA 49 KČ!!! Tak jsem koupila dva sety. Muahaha. A krajkové nadkolenky k tomu. Muhaha. Protože je to BUŘIČSKÉ a já jsem přece SLUŠNÁ HOLKA! A když už jsem byla u toho a má vysněná sukně nikde, koupila jsem si za svou první výplatu své první jehlové lodičky. Nejsou sice červené s černou krajkou - jsou jen černé, ale to je výhoda, páč se hodí ke všem mým šatům! MUAHAHAHA! Už se nemůžu dočkat až v nich budu trpět na Stužkováku! A doufám, že budu vyšší a že si v nich s nikým nezatancuju, protože ze mě všichni padnou pod stůl a bradu budou sbírat celý večer. Leda, že bychom tam dotáhly kluky z Hornidolní za kterými možná poslední víkend v srpnu pojedeme, ale protože je to velmi rebelské a už stokrát to nevyšlo, proč by mělo po stoprvé, že ano?

Pointa článku? Raději nad tím moc nehloubejte. Chci přece být brzy velká a dospělá holka a takové články se na slušnou dospělou holku nehodí.
*vnitřní vzpoura*
btw. mám i jedno tričko s crazy kytkama , co jsou skoro stejně úžasné a crazy jako já a vlastně víc, protože já si to POSMOLILA a řeťázek na ruku jen za 25,-!!!
A kdyby to četl/a...
Klidně.
Hyungu, myluju Tě. Navždy budeš v mém srdíčku ta, které koupím marcipán krokodýla a pak ti ho nastokrát s láskou roztopím a zmrazím v ledničce a zapomenu doma a pak ti ho málem zapomenu dát! Protože nejlepší léky na depresi jsou buď uklízet nebo nakupovat a to první vyjde levněji.
A u toho si přeříkávat Žalm 34.

~ Rebelská omalovánka

,,Láska bolí,'' řekla Hikari a vyrazila křepčit na svých nových černých jehlových lodičkách.
A filozofická otázka na konec...
Nejsou ženské občas trochu masochistky?

Žádné komentáře:

Okomentovat