úterý 5. března 2013

Hráblo mi jaro

Tak měsíc jsem byla vyžvýkaná jak sladká žvýkačka.. případně bez šťávy jako vymačkaný citrón (jo kyselá jsem byla taky). Teď nám začne svítit slunko a já začnu být jak na pružince. Jo taky tak skáču a střílím. Tedy jsem střelená a střílím kolem sebe různé praštěné žvásty a směju se jak totální matloň. Což samozřejmě jsem.

Minulou středu se mi prostě s východem slunce zpod mraků jakoby zbláznily hormony. Běhám kolem, směju se, brečím, směju se, řvu, směju se, směju se, vztekám se, směju se a pořád dokolečka. Je tam konečně více toho - směju se. A když se dosměju, začnu jančit, že můj spolužák je lepší hospodyňka než já a co že já dělala za těch posledních 17 let, že ani neumím kuřecí vývar (a další laskominy, co nejsou česnečka, těstoviny, krupice, vajíčka a smažák).

Vždyť já jsem úplně nepoužitelná, že?
No to takhle vlastně nejde!

Pak pobíháte po bytě a vztekáte se před mamkou a ona vám odpoví:
,,Co se vztekáš, ty moc dobře víš co jsi dělala, seděla u počítače.''
Jo. Ale to nebylo jaro. Jaro před 18 rokem mého života. Vždyť jsem skoro dospělá!
Za chvíli nebudu mít na krku žaludek jen můj, ale i dalších hladových krků!
Ne neplánuju se v min 5-ti nadcházejících letech vdávat, ale roky tečou jako voda..
a čím dřív začnu.. tím dřív ze mě bude vyhlášená šéfkuchařka o které jednou budou říkat:
,,Moje maminka dělá nejlepší xyz.''

Do háje. Nepřeháním to už? XDDDDD
Blbé jaro. (Ach konečně už je tu!!!)
P.S.: Juchů, konečně mám (slíbenou) tu jídelní soupravu od prababičky, o které se mi před třemi lety zdálo.

~ Hikari

Žádné komentáře:

Okomentovat