pátek 1. března 2013

(NE)Logika farmy

Víte, co je to Grepolis?
Je to hra.
Moc fajn hra.
Browserová hra.
Návyková hra.
Parádní nástroj na zabití času.

Když mi bylo 14 let na Velikonoce jsem vám takhle jednou začala hrát, protože bratránek. Zkejsla jsem u toho 2 roky.
Krásné, zlaté časy na Gamě. Období temné reality a světlé virtuality. Jo byla jsem do toho pěkně zažraná, ale někteří z mých kolegů jsou mými přáteli dodnes.
Teď si představte... skype konverzace.. nostalgická nálada.. ach Grepolis... NE, NEZAČNEME ZNOVA.
A pak... tak do toho jdem zase nee? Odpočinkový svět, pohodka!
Jo.. namočili jsme do toho nejen sebe, ale i některé své blízké. Jsme závisláci až na půdu, ale..
Když Grepolis je tak...
někdy až příliš...
ZÁBAVNÝ!


Třeba, když vám napíše vaše farma (město, které vám poskytuje nedobrovolně suroviny, protože máte armádu na rozdíl od majitele..), podle gramatiky maximálně dvanáctiletý takovouto zprávu:
,,proc na mne utocis???''
A vy nevíte, zda se máte smát nebo dostat češtinářský exodus.
Následně se snažíte přemluvit, abyste nebyli moc hnusní.
        Víš drahoušku, Grepolis je dobyvatelská hra, ne sázení záhonků a stavění domečků.
        Ne, to nepůjde.
        Protože nejsem matka Tereza!
        Protože máš každý den plné sklady a toto je svět rychlosti jedna, kamaráde.
        Ne, ne ne. Chudák malej.
        Protože se mi chce.
        To je ono!
Co on na to? Už den nic a má zase plné sklady! No a pak ho nerabujte. Pch. Jen ať si počká, až vybuduju přístav.
V případě, že hrajete více světů a jeden z nich má rychlost 3 a začali jste ''stolet'' po spuštění, může se vám stát následující..
,,A doprkýnka, útok od hráče co má 30x více bodů... hmm dohrála jsem, nebo se ještě budu cukat a prudit?''

A co se týká nostalgie. Dlouho tu nebyla cesta do školy prodrbaná o Grepu, jako ta dnes! ^^
btw. sluníčko mi prospívá jak Pribiňáček

~Hikari

Žádné komentáře:

Okomentovat