čtvrtek 6. listopadu 2014

Nejdelší prázdniny... aneb upracovaná k smrti

První vztah, maturita, pracovní prázdniny, nová etapa života, vyčerpání.
Příběh posledního půlroku. Mám však pocit, že se mi s listopadem naplno vrátila nová míza. To je dobře, však se blíží zkouškové... 

Sotva jsem odmaturovala, nastoupila jsem do práce. Mám stálou brigádu už od loňského roku. Po prázdninách si mě tam nechali na občasný záskok přes víkend. Tyto prázdniny se mi poštěstilo natolik, že jsem dostala směny téměř jako stálý zaměstnanec. Byla jsem tam tedy skoro pořád a vydělávala si na notebook a něco navíc. Potykala jsem si s většinou kolegyň, drbala s nimi u kafe a načerpala spoustu životních zkušeností. 

Mezi tyto zkušenosti patří samozřejmě také poučení z chyb. 
  1. Odpočinek je opravdu důležitý a neměl by se zanedbávat.
  2. Vydělávat peníze je fajn, ale nemělo by se to přehánět na úkor jiných věcí.

Jela jsem skoro 3 měsíce v kuse, vlastně se to táhlo asi až do minulého víkendu.
Pořád s lidmi, pořád ve stresu, málo s Bohem, málo času sama na sebe.
Lidí jsem měla plné zuby, sebe jsem měla plné zuby, všeho jsem měla plné zuby, Princ taky pracoval a často se stalo, že se nám překrývaly směny. Utápěla jsem se v různých záchvatech splínů, večery trávila u LoLka a duchovně vyhladověla.

Ono, kdybych si našla více času na sebe a Boha, ostatní by se zvládlo mnohem lépe, ale nezvládla jsem si to zorganizovat. Když jsem měla volno a Princ taky, neměla jsem sílu a zmohla jsem se většinou pouze na sledování filmů, seriálů. Žádné akční výlety a akce ve skupině jako minulý rok, když se prohlubovala naše zamilovanost, ale my nechtěli a museli náš vztah ''stopnout''.

Když jsem si vzala z práce volno na delší čas, bylo to kvůli nějaké Junikorn akci nebo něco jiného s lidmi a z toho jsem byla taky ve stresu. Nejlepší z prázdnin byl víkend v Brně, koncert Metallicy v Praze, šafránové chvilky s Krák a svatba druhé sensei.

Metallica...
Zmokli jsme na kost, ale byl to úžasný zážitek. Aby taky ne, když jsem měla Hetfielda na metr. Tedy ne celou dobu, jen když vyšel na venkovní podium, ale bylo to něco. Ti chlapi si to tak neskutečně užívali, noaco, že venku leje, jdeme sólovat ven. Joooo! A taky... u One jsme se s Princem poprvé chytli za ruku. Zrovna jemně poprchávalo, začala laser show a nebe se třpytilo... také úvodní vybrnkávačka... samotná legenda, Metallica... romantika jak prasopes.



Svatba K+T
Byla jsem svědkyně! Moc mi to slušelo a ještě k tomu jsem česala nevěstu. Což byl zázrak jak cyp, protože se to moc povedlo a awww. Měli to na moc hezkém místě a večer jsme s Princem tančili (udělali jsme si soukromou party klasického tance). Zjistila jsem, že už jsem od druháku pěkný troll, on že tančí líp a bylo navrženo a odsouhlaseno, že v Brně půjdeme společně do tanečních.

A v polovině září do školy... stále neodpočinutá vzhůru do nového skoro všeho.
Na notebook jsem si vydělala a jsem spokojená, i když si myslím, že kolik mě to stálo celkově, to nestálo. Ale prázdniny byly škola života a to je k nezaplacení, že?

P.S. Můj mušketýr se se mnou díval na korejské historické drama! No není to užasný chlap? Je.

Hikari
Bah, po těch uLoLkovaných prázdninách je mi přirozenější Shiw~

Žádné komentáře:

Okomentovat