sobota 19. ledna 2013

Je chroust nesmrtelný?

Jednoho dne jsme se s jedním přítelem ze Skryté písečné bavili o nesmrtelnosti chrousta.
Naše bádání mělo velice šokující výsledky.

K: ,,Myslíš, že je chroust nesmrtelný?''
H: ,,Ani náhodou.''
K: ,,Jseš si jistá? Vidělas někdy mrtvého chrousta?''
H: ,,Jo sem i když jsem ho mrtvého neviděla.''
K: ,,Fajn. Až mi doneseš mrtvého chrousta, tak ti uvěřím, že je smrtelný.''
...
H: ,,K, viděls někdy chrousta?''
K: ,,Ne, proč?''
H: ,,Až mi někdy doneseš chrousta, tak ti uvěřím, že existuje.''

Já teda chrousta viděla, ale K jsem to neřekla. A vlastně.. byl to vůbec chroust?
A co ten brouk onehdy v přírodopise... nebyla to jen maketa bájného zvířete? Bylo to za sklem, tak jsem se nemohla ani ujistit. Děsivé. Nežijeme v iluzi?

Co myslíte, existuje chroust? Pokud ano, potřebujete ho vidět, abyste věřili nebo jen přijímáte všeobecný názor lidstva, že existuje?

~ Hikari s podhledem
P.S.: Hm.. podpis té holky ve mně vyvolal další otázky. Když mám podhled znamená to, že jsem podhledná? Co se stane, když ve slově podhledný umažu ''d''. Zjistím, že jsem pohledná nebo se potvrdí, co už bylo předtím? Jenže co když umažu ''d'' už ve slově ''s podhledem''? Zmaterializuje se mi v ruce pohled? A když se zmaterializuje, bude to oko nebo kus papíru?
Svět je plný mystérií.

Žádné komentáře:

Okomentovat