sobota 19. ledna 2013

Novoroční protiklady žití

Taky máte někdy tendenci dělat něco jiného než jste si řekli, že byste měli?
Jako třeba..
  • ,,Budu šetřit smskama nebo mi maminka ustřelí kebulku.'' *chňapne po mobilu aby své rozhodnutí sdílela se svou kamarádkou*
  • ,,A zítra půjdu spát o půl hodiny dříve!'' -na druhý den- ,,Do háje, jdu spát o půl hodiny později.''
  • ,,Jsem velká icequeen a neotravujte mě s prasárničkami.'' *vzápětí nechtěně plácne takový dvojsmysl, že z toho lidi leží pod stolem dva dny*
  • na začátku výtvarky: ,,To je taková katastroufa! Já bych to nejradši vyhodila z okna!'' na konci výtvarky: ,,Jé to je, ale pěkné, jsem to ale šikulda.''
  • ,,A dneska se budu učit celé odpoledne!'' --> odpoledne: ,,Moje nervy, moje nervy, moje nervy, jestli mi zabijou Daruie tak se zabiju, on je tak totally awesome a cool a všecko...'' *hemofilie* (hemofilie je skrytý název pro potoky krve z nosu, což je vyjádření sympatií)
  • ,,A ráno vstanu na první budík!'' --> ráno: *vypne 1. budík.. 2. ... 3... 4...* Ještě pět minuuuuut!''
  • ,,A zítra ten autobus už musím stihnout, kdo má v těch botech na klínku ve sněhu běhat na vlak..'' --> ,,A co kdybych si dneska vzala na sebe tohle? Kde mám punčochy? Kde mám černý rolák? Jakto že ze dvou černých roláků nemůžu najít ani jeden? Kde je to fialové tričko s dlouhým rukávem? Mám někde podkolenky, které nejsou děravé? ... Do prkýnka ujel mi autobus, jestli okamžitě nevypadnu ven tak za sebou budu muset vzít vozík na plíce.''
  • ,,A dneska budu v matice dávat pozor a hezky pracovat,'' --> Spolusedící Kuuba: ,,Hikari, netrhej ten pracovní list!!!''
  • ,,A dneska budu na Kuubu hodná.'' --> ,,Ty jeden Písečnej, ještě jednou se mě na něco zeptej a jednu ti vrazím!''

Ech.. moje vůle přes Vánoce asi utržila ránu radioaktivním meteoritem. Ale myslím, že se z hibernace pomaličku probouzím. Dneska jsem dokonce s nadšením kreslila a pak ještě splnila jednu povinnost. Kreslení jsem upřednostnila před Narutem (teď je válka a je to napínavé jak bavorské kšandy!) a na povinnosti mám alergii. Tedy na ty mimoškolní. Ty školní jsem se naučila igno.. brát s klidem. No a kdybyste viděli jak jsem se zlepšila.. to vysvědčení bude epické (co se zlepšení týče). Jen aby už bylo po pololetí a taky aby se mi vrátila šťáva a odhodlání.


Když už jsme u školy mám tady perličku: Dva kamarádi. Jeden jde na olympiádu z čj za úplatek x Druhý se chce umístit v první trojici jako se Naruto chce stát Hokagem... hádejte kdo z těchto dvou se umístil? Ten co za to dostal milku, takže nakonec dostal dvě i s tou výhrou. Slečna češtinářka like a bus driver zase utřela. Zákon schválnosti.
Natruc si tu češtinu stejně vystuduju. A pak si budu nadávat, do jakého průsšvihu jsem se to zase navezla.


Na závěr snad jen toto:
Mám
chuť
na
karamelové
caffé
latté.
(a měla jsem jít spát před hodinou a půl)


~Hikari

Žádné komentáře:

Okomentovat