středa 1. ledna 2014

Red'n'black siren - the star without a veil

Naše sledování Star Wars vypadalo občas takto..
,,Čumte na ty její vlasy''
...
,,Ty VLASY!''
...
,,Uhuuuh, to chci taky učesat.''
...
,,..já chci taky hrát ve filmu a mít takovéhle účesy, ale nechci líbat žádné cizí chlapy, co mám dělat?''
...
,,Si to budu muset doma vygooglit..''

Jo. Padmé měla tolik účesů. Tolik zaplétaných účesů. Tolik .. ach. Že mé srdce přetékalo a byla jsem z toho úplně hotová. Když jsem tedy přijela domů a padal na mě splín, logicky si lze odvodit, že jsem sáhla po hřebenu, rozčesala si vlasy.. a pak tak nějak přirozeně jsem něco zkoušela. Vzniklo z toho něco, co i mě samotnou překvapilo. Nejsem zase tak marná, umím si učesat něco high class i bez asistenta. Nahodila jsem i make-up, hezky se oblíkla do mého aktuálně nejoblíbenějšího oblečení a bylo mi líto to nezvěčnit.
Když už jsem to zvěčnila a pohrála si s novou google hračkou, tak mi bylo líto na druhou se o to nepodělit.
Hah a i kdybych facebook měla, stejně bych je tam nedala všechny, bo nemám zapotřebí sbírat lajky, ale tady si to hezky můžu postnou všechno a můžu si být na 97% jistá, že se nikdo neozve, takže mi to nebude masírovat ego a při tom budu mít dobrý pocit, že má snaha nevzešla vniveč. Muhaha.

Atmosféra, která z následujících fotek číší je Pierce the Veil 'n' Sleeping with Sirens mode.
Enjoy!








4 komentáře:

  1. Nejsmutnější je, že i tady se to dá na fb sdílet....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hah a kdo by mě sdílel, taková hrůza mě snad nepotká.. :D

      Vymazat
  2. Like, like, like jak sviňa! :3 A.. muehehee! Že bych byla podlá a sdílela to? :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hehe, dík :D
      Při představě, že si třeba P. čte moje depresivní články, radost nemám. :D
      Až budu mít náladu si definitivně fb obnovit, určitě si hodím novou profilovku a úvodku z této série, takže netřeba :D

      Vymazat