neděle 5. ledna 2014

Nadměrné učení škodí zdraví

Připomeňte mi 1.4.2014, že bych neměla zapomenout napsat článek, když jsem včerejšek prošvihla. Došlo mi to totiž až dnes. Jo, chtěla jsem vám všem sdělit, jak mi hrabe z matiky, ale to jste si mohli přečíst u mě na twitteru pod hashtagem #MatzMat.

Chtěla jsem, ale poté, co jsem dopočítala devátý, potažmo šestý maturitní okruh z matiky v 21:00, jsem byla tak vyflusnutá, že bych myslela v binárním kódu, kdybych na to byla naprogramovaná nebo měla dostatečné znalosti informatiky. Což mít budu, pokud se dostanu do Brna na PLIN. A proto jedu jako šroub a prostě si z té matematiky odmaturuju za 1, i když jsem téměř celé 3 roky střední v hodině prospala. Proč? Protože jsem Uma Hikari, budoucí lattekage. A také proto, že to všichni považují za asi tak pravděpodobné, jako že bude příští rok na Vánoce sněžit. Pokud sněžit bude, tak to bude jako zázrak. Tento zázrak je moje cesta ninji. Říkám vám, letos sněžit bude.
A teď lehce věcně.
Udělala jsem si prázdniny víceméně, až do Nového roku. Kromě 1. otázky ze SV, jsem se začala učit až 2.1.2014. Můj cíl byl do konce prázdnin vypočítat 10 mat.okruhů z mat a doučit se 6 ot. ze SV.

2.1.14 - 2.,3. ot ze SV
3.1.14 - opakování prvních 3 ot. ze SV, 4.,5. učena; první 3 okruhy z mat (11:00 - 22:00 s přestávkami)
4.1.14 - op. 4,5., 6 učena; 4.-6. mat. okruh z mat (10:00 - 21:00 s přestávkami)

Chcete-li to podrobněji.

  • učená maturitní otázka ze SV = cca 60 min.
  • opakovaná mat.ot.SV = cca 30 min.
  • maturitní okruh z mat = 60 - 90 min dle obtížnosti a paměti (postup - propočítat 1. pr.list, 2. písemku).
  • přestávky (15/30/60 minut)
Proč to vypisuju? Abych si mohla později připomenout, jaký jsem magor, když se do toho opřu.
Když jsem si včera lehala do postele kolem půl desáté a doufala, že brzy usnu, abych byla čílá dnes do práce, šeredně jsem se mýlila. Udělalo se mi zle od žaludku a omlouvám se, teď budu neprinceznovsky konkrétní - nevěděla jsem kterou cestou to pude ven. Naštěstí jen jednou. Tak jsem usla o 2 hodiny později, než jsem zamýšlela. Couž.

Záhadou mi je, proč se mi udělalo večer tak zle?
Mám pár hypotéz.
  1. Kuřecí vývar (že by zelenině už druhý den nebylo dobře, nebo snad hodně mastnoty?)
  2. Kuřecí v rizotu (že by už tomu masu na druhý den nebylo dobře?)
  3. Cukroví (že by té čokoládové pastě, co slepila to cosi tyčinkového, nebylo dobře?)
  4. Stres (že by mi ty 2 proučené dny a 6 okruhů z matiky neudělalo dobře?)
  5. Vyšší moc (že by Táta opravdu moc chtěl, abych byla na EC a nejela do FnO?)
Tak narovinku.. je dost možné, že 5. posílila čtyřku a použila si k tomu i ty ostatní...
Moje počítání matematiky vypadá asi takto:
,,Tak fááájn, a to je zas co? Prokuře, to jsem stolet neviděla. OMRCH. Aha.. A TO JE ZAS CO.. UAH! Jo takhle. Hmm proč to nevychází. SUBSTITUCE HIKARI SIBSTITUCE! Jé tyy jsi šikulka. No to bude jednička fufufu. EHHHEJEHE?! Hm, teď tu substituci zas strkáš kam nemáš. Aaa už to ide. No to je krása. Jéé. A tohle JE..?! CO s tím mám jako dělat?! JO to je TO! ...''

Nepamatuju si, kdy jsem byla naposledy tak psychicky vyčerpaná.
Nicméně, na papíře s dotazy pro Písečného či jinou oběť mám jen 6 odrážek.

Dnešek už byl odpočinkový a fajnový (až na logaritmy, ale už i ty jsem remasternula) i přes to, že jsem jela o hodinu později z práce, protože jsem nestíhala a celý den nejedla, páč mi stále není nadvakrát a nechtěla jsem to riskovat. Sešn s miss Vítězství jsem si užila a i EC bylo super! A to jsem tam chtěla jít jen na skok.

P.S. Těším se na to až miss Vítězství upraví to další naše propagační video xD
P.P.S Aktivovala jsem si opět FB účet. Je mi z něj zle, ale musela jsem. Tak jsem se rozhodla, že tam budu chodit minimálně a jen kvůli té nutnosti. Tzn. app na mobil znovu nestahuju, jelikož jí nepotřebuju. Vzkaz pro MH: Jak jsem řekla, tak taky činím! Už tam dnes nejdu!

3 komentáře:

  1. A já na to hvězda ani nešáhla. Zato jsem dosáhla jiných kvalit.

    OdpovědětVymazat
  2. K FejsBůku: Gratuluji, chtěla bych mít tvé sebeovládání! :D

    OdpovědětVymazat