neděle 19. ledna 2014

Týden princezny Leiy.. aneb SW evryvér

Minulý víkend jsem strávila se sociologií, goniometrickým hnusíkem a ...
se STAR WAAAARS! Dokoukala jsem i tři prvňoposlední díly a jsem v tom až po uši.
Jou. A jak jsem zmiňovala v novoročním článku.. ujíždím si na účesech.

Princezna Leia vyniká tím, že má netradiční úšesy, avšak nepotřebujete superschopnou kadeřnici, abyste byli schopni si to učesat (na rozdíl od Padme). Když jsem se koukala, rovnou mě napadalo, jak by se to dalo převézt na mě.. když jsem jich nasbírala cca 7.. tedy vlastně všechny, rozhodla jsem se, že zopáknu úleťárnu z minulého roku, kdy jsem ujížděla na  Narutovi a jeden týden jsem se každý den učesala jako jedna z postav.

Šla jsem tedy do toho a v pondělí započala challenge. Musela jsem vstávat dřív a účesy si zkoušet den předem a každé ráno ještě šaškovat se samospouští na mobilu, abych to zachytila, ale stálo to za to. Má haluzárna měla úspěch a ten týden bylo Star Wars fakt všude ... v Bible class jsme uvažovali nad tím, zda se lidé mohou po smrti vracet jako duchové na zem a koukali na to i názorově z hlediska filmů (př. Harry Potter, StarWars), v IVT jsme ve Sketch up začali dělat starship a ještě nám Mr.Lobel pustil SWsoundtrack, říkali mi princezno Leio, těšili se na další účesy a ještě se ptali a to je co a to měla kde. Samotnou mě to překvapilo. Jo.. Star Wars hold zná víc lidí než Naruta, ach. Navíc jsem to propagovala na fíbíčku, že.. xD

Skoro to vypadá, jakoby mě to přiblížilo víc k lidem, se kterými nejsme zrovna BFF.. jasně dělal si ze mě prču, ale milou prču. To on se ani jinak chovat neumí..
,,Amidala? A mi nedala?''

Vrcholem bylo včera, když několik lidí řešilo, jestli ten plesový účes je taky Leiainspired.. :D
(nebyl)

A pod perexem fotky s popisem :)

Starwars hairstyle challenge
LEIAWEEK

Day 1 - Skořicové úly (1.ep)


Day 2 - Mish in da clouds (2.ep - Cloud city)

Day 3 - Harem braid'n'bun (3.ep - Jabba the Hutt's palace, začátek)

Day 4 - Ewok lesní žínka (3.ep - Endor, u Ewoků)
Pozn. Líbí se mi tak, že ho asi budu nosit i normálně :)

Day 5 - The last battle for the last day (3.ep - Endor, závěrečný boj, aneb přece se nebudu látat s impériem s rozpuštěnými vlasy)
Pozn. jako jediný, jsem nedělala celý sama - osmičku mi vzadu z copů posepínala kamarádka a taky jsem ho fotila až doma.. po tělocviku, ve kterém jsme skákali salta.. :D


Co mi to přineslo?
  • Rozptýlení v presu uzavírání známek
  • Radost z dobře odvedené práce
  • Překvapení z toho, že dokážu něco takového učesat
  • Zlepšení vztahu a schopnost zacházení s pinetkami.. xD
  • Rozvíjení představivosti a kreativity, tím, že jsem převedla své myšlenky do praxe.. 
  • a spánkový deficit

Oujea!
Člověk má z toho chuť dělat hairdo tutorialy.. xD
Kdybyste měli komentáře, či dotazy k některému účesu, sem s nimi. Některé mám z více úhlů, pokud jste neměli možnost je vidět naživo.
Až budu mít chuť, zopáknu Narutoweek :)

2 komentáře:

  1. Megahustý! Kdybych měla tolik vlasů jako ty :3. Mmmm, opravdu by se hodily návody, protože bych něco takového také chtěla zkusit. Moc ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc! Po matuře bych se do toho mohla zkusit pustit, asi to spíš bude s fotkami, protože nemám techniku na videa, ale třeba to bude stačit :)
      Člověku fakt zvedne náladu, když poletuje po světě jako postava z oblíbeného filmu :D

      Vymazat