neděle 26. ledna 2014

Haiku je z Japonska, sudokopytníče!

Chtěla bych o svých emocích napsat haiku, ale neumím to, protože je toho tolik co chci říct a nemůžu, že mi asi praskne hlava a proto napíšu tento nesmyslný článek plný blábolů a skrytých významů a rozuměj kdo má rozumět a nebo si to radši vůbec nečtěte.


Týden a rok.
Raffaelo.
Koukám na the Heirs.
Jsem hrozně sentimentální.
Naneun bogo sip-eo.
Chci vidět znovu Gu Family Book.
Naneun kkyeoango sip-eo.
Chci vyskočit z věže a i přes mnohačetné zlomeniny postavit žebřík z bambusu a vyšplhat pro modré z nebe.
Danji dangsin-eul wihae.
Be kenchana soon.
44 SEKUND!!!

Kde jsem dala kopii té šifry, sakra?
Přečti si básničku.
Sežrala jsem už všecko sladké, co mám doma.

Já ti to říkala, že se na to nemáš koukat! 
Ty Švýcarsko jedno patetické!
Železná opona, ty vole.
Buď ráda, že jsi za kopečkama.
ANINE!!!

A teď vražedná kombinace.
Bacha spoiler..


Vezmeš si mě?
Ale vždyť neumím ani pořádně uvařit rýži.
Vezmeš si mě?
Ale vždyť neumím ani pořádně šít.
Vezmeš si mě?
*proslov o tom, jak má štastně žít i bez ní*
Umřela.
Při polibku.
AAAA - Brečím jen si na to vzpomenu!

Žádné komentáře:

Okomentovat