pondělí 16. prosince 2013

Depkatrio zase válí

Jednou za čas příjde chvíle, kdy miss Metafora má všech metafor po krk a má ráda věci pěkně na rovinu.
Protože už se v tom začíná ztrácet a stejně je to už všechno špatně.
Tou miss Metaforou jsem myslela sebe, když už mám těch obrazných pojmenování po krk.
Prohlašuji, že nevím na jak dlouhou dobu, odmítám číst mezi řádky a mluvit mezi řádky.
Vzhledem k tomu, že jsem miss Metafora a mluvím občas mezi řádky jako Hemmingway a v podobenstvích jako Ježíš, tak to berte s nadhledem a pokud mi to někdy ujede, tak je to něco, co je všem jasné, nebo to bylo mimoděk.

Jsem vyčerpaná.
A pokud mám depku, tak je to proto, že mám depku já.
A můžete si to klidně svézt na hormony nebo mojí blbost, to je mi fuk.
Vytěsňují na Vánoční prázdniny většinu reality kromě maturity.
Proč?
Protoč prázdniny!
Nic po mě nechtějte a nemějte přehnané nároky, děkuji.

Vánoce pro mě nejsou společenské svátky.
Ne, neusměju se.
Nešahejte na mě.
Nebuďte mě.
Jsem Šípková Růženka s ostny a přepadl mě zimní spánek.

Udržujte uctivou vzdálenost a přinejhorším mi hoďte čokoládu nebo jakýkoliv jiný dárek, pokud se budu tvářit příliš vražedně či zmučeně.
A pokud vás budu ignorovat, není to proto, že bych vás neměla ráda, ale protože nemám ráda všechny lidi!
Kromě hyunga.

Jdu hrát Papa's Pastarii.

2 komentáře:

  1. Ta přehnaná ochota některých lidí mě zabíjí.
    A když mi ještě odpoledne někdo šel nabízet knížku o meditaci....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jasně! Houby meditace! PapaLouie!
      Lidi... lidi... LIDI... no ty vole.

      Vymazat