pondělí 30. prosince 2013

Šťastné a veselé princezny

Lalala.
Mám se fajn.
Je mi skvěle.
!

1.
Po 3 dnech práce, 3 dnech svátků a rodinných sešlostí a 3 dnech práce mám dnes 1 den volna, který trávím sladkým nicneděláním.

2.
V rámci nicnedělání jsem zrána vyrazila s obálkami od Ježury na nákupy.
Měla jsem v hlavě, že chci 2 laky na nehty a vyzkoušet si jedny šaty, kolem kterých chodím už x týdnů.
Dopadlo to tak, že jsem si koupila 3 laky, zřídila si zákaznickou kartičku v Tetě, takže jsem vyfasovala kafe a těm šatům jsem nemohla odolat ani přes cenu. Whoa!
Domů jsem šla bez peněz a trochu mě hlodalo svědomí, ale..

[11:17:08 AM] Hikari Uma: jsu nyappy
[11:17:20 AM] Hikari Uma: sice se cítím trochu provinile, ale co bych si neudělala radost že :D
[11:17:41 AM] Hikari Uma: navíc jsem teď tvrdě pracovala..
[11:18:06 AM] Hyung: právě...fotku?xD
(...)
[11:42:25 AM] Hyung: ta barva je boží
[11:42:29 AM] Hyung: sluší ti to
[11:42:33 AM] Hikari Uma: ^^
[11:42:34 AM] Hyung: jak z pohádky o.O
[11:44:28 AM] Hyung: skoro ty červánkové s vlečkou a závojem...xD

..po tomto, mě hlodat přestalo a těším se už na ples jako malá holka. Počítám tentokrát s tím, že si pořádně nezatancuju, takže žádné zklamání mě nedostane a hodlám si to pořádně užít bez slziček nomatterwhat!
Tak ještě aby ne, za ty prachy.. :D

3.
Zítra je Silvestr.

Dopoledne jsem v práci, budu drhnout saunu, prát a mandlovat. A budu prát a mandlovat poprvé v životě. Už se nemůžu dočkat! Asi jsem divná, ale myslím to smrtelně vážně, i když si beztak tím úklidem srýpu mé přechvílí nalakované červenočerné drápy :D

Odpoledne, hned poté, co domandluju, frčím domů, poberu žravku, H2O s omáčkou a jedu do Krakinova za princeznou Jehozrzkou a princem Dlouhovlasem, se kterými strávím komorní oslavu Nového roku.

4.
Včera jsem byla s maminkou a jejím přítelem v Tescu. Kromě toho, že mi její přítel už/zatím nevadí (asi tím, že u nás nebydlí a nechová se jako král světa) a vidím ho ráda, jsem získala svou vysněnou sukni.
Jo!
Teda, není to přesně ta vysněná, ale je to to samé co s mými vysněnými lodičkami do nebe, které také nejsou přesně ty vysněné, ale vyjde to stejně úžasně nastejno, ba lépe (protože se hodí ke všemu).
Je to černá, rozevlátá sukně po kolena. Nejlíp vypadá v pase, což působí retro.. a to mám ráda.
Můžu jí nosit jak motýlkově, tak superdrsně.
Nejvíc nejlepší!


Btw. kachle, špína, lidi - mozek not included, čistící prostředky... MOJE PRÁCE JE VŠUDE! Aspoň, že ti chlapi chodí venku oblečení.. xDDD

Kávě, cukrovíčku, papáníčku, jednorožcům, poezii, vílám, princeznám a princům zdar!
Prožijte ten zítřek hezky, slušně a s Mírou.
Mám vás ráda~

Žádné komentáře:

Okomentovat