úterý 3. prosince 2013

Zimní alergie

Neříkám, že jsem hyperctnostná bělostná panna, ale ztrácím nervy.
(Čtu Quo Vadis, pokud budete číst netradiční slovní obraty, je to tím.)
To samo o sobě není žádná novinka, když k ráně nemám daleko, ale...
No považte. Když máte alergii/ponorku na některé osoby, jak to řešíte?
Máme více možností..
  1. ignorovat
  2. vyhýbat se
  3. pomlouvat za zády
  4. hodit řeč o tom, co vás štve
Kterápak je ta nejlepší?
1.,2.,4.,... to je mi fuk, ale lidi na trojku jsme snad už dospělí lidi, ne?
Pokud vás někdo sere, buď mu to řekněte do očí, nebo se na něj vybodněte.
Některé lidi nebaví poslouchat blbé poznámky, které vám tak ladně odpadávají od pusy, jako drobky od svačiny. Cítíte se něčím pohoršeni? Požádejte danou osobu, aby přestala dělat to, co vás pohoršuje. Nemáte koule na to, říct to dané osobě do očí? Tak ze sebe nedělejte sraba tím, že to za jejími zády řešíte s kolegou. A pokud, tak tak, ať to neslyší okolí. Ono ne vždy s vámi všichni souhlasí, i když jste třeba královna světa a jednou oukej.. ale víckrát může studna trpělivosti přetéci a já bych nerada zase jednou bouchla a udělala ve třídě bordel.

Minule to bylo milé postarání se o zdroj problému.
U tohohle by to tak milé už být nemuselo.
Nechci být zbytečně hnusná.
Uah, ale že to ve mě vře. Měla bych to z toho papiňáku vypustit, nějak rozumně.

Hah, proč píšu tento článek je proto, že se mi nechce dělat vlny.. a je lepší si to urovnat v hlavě předem, než to někomu vmetete do obličeje. Taky se potřebuju vypsat z rozhořčení než se vrhnu na ty MOSV.

Řím už hoří. V. byl proměněn. Bylo jim požehnáno.
Svým způsobem mi V. a L. připomínají p.K a p.N.
P.K. by si měla vzít příklad z L. a držet se dál.
Pro dobro všech a hlavně z lásky k JK.

Maminka dostala k narozkám ručního robota.
Už můžu péct dorty.
Hehe.

P.S.: Už chápu hyunga s knížkou.

1 komentář:

  1. Říct někomu něco upřímně do očí taky není to pravé ořechové.. pocítila jsem to na vlastní kůži...
    A jeej! Dorty! Budeš je nosit do školý! ;) ;)

    OdpovědětVymazat