sobota 7. prosince 2013

Odraz dovolené v půllitru

,,A maminko, co se stalo s tím originálním papírkem?''
,,Ten jsem hned poté, co jsem prohlásila, že ho nikdy neztratím, utopila v pivu a nejspíš ho zapomněla při odchodu na prázdném půllitru, kde se sušil, když jsem onehdy šla s princeznou Jehozrzkou a princem Dlouhovlasem na jedno.''

Tak takové sentimentální kecy jsem neměla už dlouho.
Ani tehdy, když jsem citovala Rimbauda v originále.. to totiž mluvil někdo jiný a já se ke slovu téměř nedostala :D
Stejně to bylo fajn a doufám, že za deset let se budeme mít všichni stále rádi a budeme jezdit na společnou dovolenou.
,,Do Říma!''
,,Do Chorvatska!''
,,V Římě je výborné žrádlo!''
,,To v Chorvatsku taky!''
,,Tak pojedem všude, ne?''

Měla bych se naučit jíst olivy.
Věděli jste, že v Norsku získávají 100% energie z hydroelektráren?
Tohle učení mě fakt baví.
Muhaha.

Tu bramboru jsem si zasloužila.
Týden budu hyperaktivní jak veverka.
Kofilu mi Mikuláš nedonesl, ale to mi vůbec nevadí, protože jsem jí stejně dostala :3
Mám se skvěle, ale nechce se mi počítat, za jak dlouho se to vykompenzuje.

Jsme nepochopitelní.
Studentská dekalogie pokračuje.

2 komentáře:

  1. Jestli to zůstane jen u dekalogie...
    Společné dovolené budou fajn. Hlavně, až ty malé vyrostou a budou z nich puberťáci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No.. to se vyřeší za pochodu.
      Jo, těším se. Prosimtě nestraš, už jsem myslela, že ten samopal potřebovat nebudu.

      Vymazat