středa 4. září 2013

25x Koňovi do hlavy - 1.ha

"Your favorite picture of yourself and one interesting fact for every year you've been alive"

Na prokrastinaci jsou řetězáky apod. ideální.
A je to lepší než čumět do stropu a přemýšlet o ničem a něčem co člověka frustruje a stejně to nevyřeší.

  1. Věřím, že Ježíš Kristus je Boží syn (jo stále je..) - tento fakt docela radikálně ovlivňuje můj život a je to středem mé identity, takže proto první místo.
  2. Když mám depku nebo mě prostě něco deptá a vytáčí jsem většinou zmalovaná výrazněji než obvykle (černé linky + tmavší rtěnka) a nebo jdu na koncert.. a nebo se mi prostě chce. Když je mi fajn, tak si běhám klidně nenamalovaná, protože je mi všechno šumák.. nebo jsem zaspala.. nebo se mi prostě chce :D
  3. Takže buď jsem metalistka s vražďákem nebo veselá, barevná a motýlková včetně křidýlek a hopityhop.
  4. K 18tinám jsem dostala od maminky custom bíle stírané, 15-ti dírkové glady s pozérským ZIPEM. A je mi fuk, jak je ten zip pozérský.
  5. Na twitter píšu více než na fb.
  6. Ráda nosím podpatky.
  7. Mám slabost pro kytaristy a dlouhovlasé kluky.
  8. Ráda nosím sukně.
  9. Ráda nosím pánská trička. (Ne k sukní..nemylte se :D:D)
  10. Myju si vlasy jednou týdně. (Vychovala jsem si je tak, aby to 1x týdně stačilo, ne že bych se vyžívala v mastných vlasech)
  11. Občas mám chuť se ostříhat nakrátko a přebarvit se na modro, ale vždy mě to včas přejde.
  12. Jsem ráda středem pozornosti (podmíněno dobrou náladou)
  13. Nemám ráda, když mě někdo ignoruje.
  14. Miluju hudbu. Ráda bych jí i produkovala.
  15. Občas na mě příjde básnické střevo (většinou pod návalem emocí), takže jednou třeba vydám nějakou sbírku o komárech, zubařích, fyzice a matice.
  16. Bojuju s leností.
  17. Mám neuklizený pokoj.
  18. K opilosti mi stačí i 4dcl vína (i když k tomu piju vodu) a poté mi nedělá problém recitovat Rimbauda v originále (francouzky jsem se v životě neučila) a filozofovat nad tím, že z dřevěných semínek se člověk nenají. Do 18. roku života jsem většinu doby abstinovala a ani teď to nevyhledávám, takže tyto stavy jsou vzácné.

Žádné komentáře:

Okomentovat