neděle 8. září 2013

25x Koňovi do hlavy - 2.ha

"Your thoughts on death"

Takže dneska můžu být morbidní.. muhaha.
Moje myšlenky na smrt vypadají asi následovně...
''Tvl, já to kašlu.. prostě mě někdo střelte do hlavy, at už to mám za sebou a je klid.''
''Už abych seděla na pikniku s Abrahamem.''
''Jeee mám 18, jsem stará a brzo umřu.''

Když je mi blbě a mám všeho dost, těším se až umřu a půjdu do nebe a obejmu se s JK a půjdu na piknik a bude všecko fajn a lot of fun together a už nebudu řešit žádné kraviny, jenom se radovat. Problém však je, že abych se tam dostala, asi bych se neměla zabíjet sama. A když hledám někoho kdo by mě zabil, asi to taky není úplně ono. Tak se vykašlu na myšlenky na smrt a hledám znovu cestu k radosti a pokoji.
A většinou si k tomu pustím písničky pod perexem...



Ten bridge je to klíčové pro mě.
...and the difference makes it worth it.
Hah.. ten klip je taky na pořádný slzopád.
Jinak, myšlenky na smrt mě napadají velmi často ve škole, hlavně v matice a fyzice a v pondělky :D
Co se týče smrti u ostatních, jsem ZÁSADNĚ PROTI.
Ani ''nepřátelům'' smrt nepřeju, jen aby otevřeli oči.
Sebevraždy fakt ne lidi, to není dobrý nápad. To byste se mnou nebyli na pikniku.
A to by nebylo fajn.
A ti co se nesebevraždí ale umřou, protože to tak prostě chodí s tím už se hold nic nenadělá.
Všichni jednou umřeme.
Takže hezky všichni za JK a těšme se na žranicu a vínko, jo?
(A nezapomeňte přijít na koncert folkmetalové kapely, kterou v nebi budu mít a budu v ní hrát na elektriku nebo něco smyčcového v hanboku ;) )

Žádné komentáře:

Okomentovat