neděle 29. září 2013

25x Koňovi do hlavy - 7.ha

Jak jsem již zmiňovala v updatu prvního článku...
stěhuju se.
Vlastně už jsem přestěhovaná.
Stihla jsem to během jednoho dne.
Jsem šikulka šikovná! :D
GangstaGoogle ovládl gangstakamarády a tak jsem velký gangstablogspotař taky.
Budiž tento článek prvním spotařským :D

Šťastný lov aj rybolov, a něch sa stoly prehýbajů.

"Talk about your idol and how they influence you.''

Mohli bychom psát o mém jediném a milovaném DžejKejovi či PíDžejovi, ale my jsme řekli ne.
Protože o tom si můžete počíst dost už v dřívějších článcích (2.ha3.ha a další.. skoro všechny) a pokud vám to nestačí, stačí se zmínit a můžu vám povídat o tom, co pro mě udělal, z jakých sr**ek mě výtahl a jak si nedokážu představit život bez něj, hodiny a hodiny. Většina čtenářů mě stejně zná osobně, takže ví ...

Stejně výtahnu týpka z Bible.
(Bacha i bez Káčka bude PřeKáčkováno)
Idolů mám (nejen biblických) mnoho, ale vyberu si jednoho, na kterého se odvolávám poslední dobou dost často.
,,Chci být jako Noe. Taky tak absurdně poslušná.''
(Celý jeho příběh si můžete přečíst v Genesis 6.-9.kapitole.)
Budu citovat z B21 a vyznačím, co je pro mě důležité..
  • Noe byl mezi svými současníky spravedlivý a poctivý člověk. Noe žil s Bohem. (6:9b)
  • Noe tak učinil; učinil všechno přesně tak, jak mu Bůh přikázal. (6:22)
  • A Noe učinil všechno tak, jak mu Hospodin přikázal. (7:5)
  • Z veškerého tvorstva přišel samec a samice, jak jim Bůh přikázal. A Hospodin za ním zavřel. (7:16)
  • Bůh však pamatoval na Noema i na všechnu zvěř a dobytek, který s ním byl v arše. Nechal nad zemí vát vítr a voda se utišila.
Myslím, že v naší české relativně ateistické české společnosti je velmi lehké se cítit jako jediný, kdo poslouchá Boha. Hlavně když se rozhodne neudělat, to co by dělal na jeho místě přece každý jiný.
Noe poslouchal Boha i přesto, že byl jediný a to tak absurdně, že splnil doslova vše, co mu Bůh přikázal i když mu to nedávalo smysl - žil daleko od moře a déšť tehdy ještě nebyl, země byla zavlažována zespodu z nějakých průduchů či čeho (opět najdete kdesi v Genesis do 6. kap xD). Stavěl archu 100 let! Bylo to pro něj 100 let ponižování od všech sousedů a kolem procházejících! Určitě se na něj sjížděli i z okolí, aby si z něj vystřelili.. byl to pro ně naprostý magor! Magor co staví obrovskou loď na poušti, protože mu to řekl nějaký Bůh, co nás chce zaplavit vodou zezhora - hahaha tak určitě!
A ona ta voda přišla.
A Noe díky své poslušnosti i s rodinou (a vybranými zvířaty) přežil.
(Hm, obrovští dinosauři se mu tam asi nevlezli, tipla bych... že byyy? A co takhle Grand Canyon.. nevypadá to, jakoby se tudy prohnala velká voda? ;) )

Noe věřil Bohu a poslušně učinil vše, co mu řekl a Bůh věřil Noemu.
Chci věřit Bohu a učinit vše co mi řekne, i když to zní jako pakárna. Chci aby mi Bůh mohl věřit.
A tak si stavím tu svojí archu, i když mě občas má někdo za tele.
Stavím si tu svoji archu, protože mi Bůh řekl, ať jí stavím. Říká mi, že to za to stojí a že mě chce ochránit, protože mě miluje... říká: ,,Bude to těžké Hikari, ale já jsem v tom s Tebou. Nezapomenu na tebe. Zavřu za Tebou dveře, aby Tě voda neutopila.''
Stojí mě to pot, krev a slzy občas, ale pak se podívám na ostatní lidi, co se potápějí na vorech (nejlíp stále stejně svázaných) a pořád a pořád na ně lezou a potápí se, i když jsou sedření do krve a uvnitř prázdní a říkám si... proč taky nestaví pořádnou loď, stojí jim to za to? 

Byli tu totiž a jsou takoví, kteří už na své arše lásky šťastně plují po moři života, dál a dál, s větší a větší láskou, která dozrává jako víno, až se to zdá v dnešní době jako pohádka...
Jsem princezna a věřím na pohádky.

8 komentářů:

  1. Tyvoletakovéšokyporánu.
    Co už.
    Absurdního je toho víc, třeba celý život, haha.
    Noe byl fajn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda.. poslední dobou víc než obvykle :D
      (jsem se místo blogu měla radši soustředit na 1. maturitní téma v matice...)
      Jou jou.

      Vymazat
  2. Noe byl borec! Škoda že nezachránil dinosaury :( Chtěla bych mít doma Rexíka :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To byl. Já dinosaura doma rozhodně nechci, sežral by mi ledničku.. :D:D

      Vymazat
    2. To mě nikdy nenapadlo. Ale je fakt, že by asi neprošel futrama.

      Vymazat
    3. Myslím, že tam dinosauříky měl, akorát menší nějaké :D (prapředka krokodýla nebo tak něco!)

      Vymazat
    4. Já myslela, že ti přežili sami, ve vodě. Koneckonců, někdo ty utopence sežrat musel.

      Vymazat
    5. No jo vlastně, krokodýl žije hlavně ve vodě. Tak teda to tak něco :D
      No co, jednou se Noeho můžeme zeptat osobně!

      Vymazat