úterý 10. září 2013

Hikari je strašný drsoň.

Víte co? Já vám na všechny jouniny, chuuniny a hlavně geniny a neninji, kašlu.
Jestli mě Táta bude chtít za někoho provdat, tak mě bude muset min. měsíc překecávat, abych s dotyčným začala chodit, ať bude sebevíc superninja s milionem allmighty jutsu.
Nehodlám totiž ztrácet čas tím, že budu fňukat místo toho, abych dělala užitečnější věci, prospěšnější mé vlasti a bližním nebo kazila si náladu natolik abych byla protivný vlasatý cynik a skládala morbidní básničky o tom jak jsem morbidní, když se těším na něco z čeho pak mám depky bez racionálního důvodu.
Ono to totiž nemá naprosto logiku. A z ufňukané slečny ninji, nikdy Lattekage nebude.. natož někdo jako ninja Ester.
Haha.
Takže smůla.
Min 2 roky o vás pánové nechci ani slyšet a pak si to řešte s tím nahoře, protože leda on mě přesvědčí o tom, že za to stojíte. Budete se muset sakra snažit a dvořit se mi jako princezně, protože proč? 
Protože za 1. můj Táta je Král, 
2. Dokonalý chlap JK mi k plnému životu stačí a budu klidně ''stará panna''.
Takže pokud jste bačkory, rovnou to vzdejte.
Teď teprve začíná pořádná zima.
IcePrincess mode on.
Adios.

Žádné komentáře:

Okomentovat