úterý 3. září 2013

Ale vždyť vedle tebe vypadal šťastně!

1. školní den
MUHAHAHAHAHA!
Ohákla jsem se jako klasická metla a bylo mi fajn. Dokud jsem nedošla ke dveřím třídy a neudělalo se mi blbě. Ani tak z toho, co mě čeká jako z toho, co mě čeká. Tak tam vlezu.. zjistím, že to nevyšlo a že mi je blbě správně bo budu muset řešit, kde si sednout, tak abych si sedla tak, abych seděla, kde chci sedět a MŮŽU sedět.
Nakonec tedy sedím, jak tomu zhruba bylo i v prváku a druháku. Whocares. Bude to fajn.

,,A tak si sedni s P. ne?''
,,Ne.''
,,Ale vždyť vedle tebe vypadal šťastně.''
,,Nech toho.''
,,Že P.?''
,,NECH toho.. prosím.''

Jo to si piš, že vypadal a taky bude, ale ne teď!
MUAHAHAHHA.
MUHAHAHAHAHHAHAAA.
A nebo taky možná ne.

Následoval prvoškolní hysterák, který jsem teda zdárně potlačila cupováním papírků.
Ještě, že měla moje jmenovkyně lot of funny holiday stories. Občas se mi sice zkřivil obličej, ale nějak jsem to zvládla.
A rozbrečela jsem se, jak největší emokůň až po cestě domů s myšlenkami na to, aby mě urychleně někdo střelil do hlavy, ať už to mám za sebou a ahoj Abrahame, kámo.
Moje hrdinství mě teda rychle přešlo. Ale já to zvládnu. A nepřejde mě to. Aspoň mě ne. Snad. To radši prořvu celý rok i dva.. a nebo třeba TISÍC, než aby to přešlo. Stojí mi to za to. Takže zítra zas budu odvážná a nezlomná hrdinka románu.. ninja Hikari Uma, budoucí Lattekage, která se nikdy nevzdá a tak.


,,Ale kdeže, Roman Tyčka je moj manžel.''

Po škole jsme zakotvily s hyungem v Meku a nalily se ledovým Cappucinem. Ať žijou 50% kupóny. Like busdriveři.
Pak tour po městě aneb ty dvě zase nakupujou. Ten Stužkovák bude ledžendery. Budem nejvíc nejbusdriverovatější.
A stejně si zatancuju. A basta.

,,A budu letos vyšívat celý rok a na živůtek si našiju tolik perel, kolik slz během toho času proliju.''
,,To budeš asi potřebovat pořádně velký živůtek.''
,,Asi to budou spíš perličky.''

Óňa to vystihl. Žádna ice queen nýbrž pearl queen.
A naučím se pro tuto příležitost vařit vývar v papiňáku.
A pak o tom všem napíšu knížku. Nebo někdo.
rÁmen

Žádné komentáře:

Okomentovat