pondělí 30. září 2013

25x Koňovi do hlavy - 9.ha

1. nechce se mi dělat zemák
2. chce se mi držet protestní hladovka.. nebo přežíračka - aby mi to v těch šatech na stužkováku NESLUŠELO, když teď nemám proč. Ale když budu držet protestní hladovku, už teď, zhubnu i to co nechci a tak mi to nebude slušet už vůbec a vypadaj mi všechny vlasy a vlastně vůbec nepůjdu vidět nebo umřu, takže... ok to asi není dobrý plán, to by JK neměl radost, ještě mám spoustu co udělat na tomto světě.. odmaturovat z matiky, zachránit svět, napsat knihu, být první premiérkou ČR a další dílčí cíle...
3. Fňuk.
4. Jinak jsem v pohodě.


"Your favorite blog"

Ráda čtu blogy lidí, které znám osobně.
Nebo, které jsem už viděla osobně a jsou pro mě prostě týpci s dobrými názory (Lukáš Targosz).
Oblíbené máte vpravo a nejradši mám tedy ty, ke kterým mám nejblíž.
A nejblíž ze všech nejblíž je mi hyung.
Protože jí čtu a ona mě a komentujeme se už od prváku.
Je jedno, co napíše.. jestli řetězák či heslovitý stav.. ať je to sebekratší, vždy mi to rozsvítí očička.
Navíc neznám osobu, co by krizestavy nejen ve škole popsala výstižněji.

P.S. SÉGRA PŘESTAŇ HUČET V ROHU 1D SONGY NEBO VYTÁHNU SAMOPAL, CO MÁM NA KLUKY A.. ten tablet už nebude tabletem.

7 komentářů:

  1. Krize se ještě popisuje dobře.
    Horší je ten stav, kdy se nic neděje, nebo se tváří, že se nic neděje.
    Stužkovák bych neřešila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem fakt vytočená.
      Člověk se těší, jak malé děcko.
      A pak... to ztratí smysl.

      Vymazat
  2. Budeš mít proč být hezká! Musí ti to slušet. Jak jsem ti slíbila, zařídím to.. Strejda má jeřáb.. Neboj!
    Jo a budu tě volit! :D Girl Power foreva! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Díky moc Míšo.. ty víš jak povzbudit a znám tvé nasazení, hned jsem víc v klidu! :D
    HeavenYeah! :D
    Budu jak Iron Lady Margaret, ale spíš Lattekage Hikari! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No doufám, že budou dobré cesty :D Bo s tím jeřábem to není zas tak jednoduché.. ale kdyžtak zavoláme druhého strejdu... a ten má teréní tatru, tak naložíme jeřáb na ni.. a kurnik není možné, aby to nevyšlo!!! :O

      Vymazat
    2. Už vidím jak jedeš ve společenských šatech s Tatrou na které je jeřáb přes celé FnO až do Malenek XDDDD

      Vymazat
    3. No problema! Aspoň bych měla ántrééé jako v Sweet16 na MTV!

      Vymazat