pondělí 9. září 2013

25x Koňovi do hlavy - 3.ha

Krokoušek čte Hikari asi moc rád. A nebo se fakt moc nudí.

[6:59:06 PM] Hikari: chceš dneska 3.ha? :D
[7:00:13 PM] Krokouš-hyung: 3ha, jo!
[7:00:34 PM] Hikari: ale dneska je náboženství :D
[7:00:41 PM] Hikari: ale neboj nehodlám to rozpitvávat
[7:00:47 PM] Hikari: napíšu hezký úderný článek
[7:00:48 PM] Krokouš-hyung: tak můžeš udělat dva naráz
[7:00:49 PM] Krokouš-hyung: xD

Okej.. dva asi dnes nedám, ale budu se snažit dostát svému slovu :D

"Your thoughts on religion"

Tak na úvod.. nemám ráda náboženství, ale jsem zabouchnutá do Ježíše Krista, nebo-li JK, nebo-li DžejKej. Tenhle týpek je fakt chlap mého života. Získal mé srdce v prváku a od té doby se můj život proměnil v žití.. ne vždy ejchuchovaté, ale nechci měnit za nic na světě.
Tak to jseš asi křesťanka, ne Hikari?
Jo, ale je křesťan a křesťan. Mnoho lidí si v dnešní době představí uťápnutého týpka, co sedí v neděli v kostele a sedí doma na zadku, aby náhodou neudělal něco špatného, nosí brýle a má samé jedničky nebo prostě a jednoduše svojí prababičku.
Óoo jak mě to ubíjí! Všechny ty tradice a pravidla. Mám ráda dobrodružství!
No tak to sis asi vybrala blbě, Hikari.
Ale houby! Nejlíp na světě!

Ježíš to byl pořádný chlap! Byl to rebel! Nebyl to egoistický, ješitný, povýšený blbec, jak bylo tehdy i teď moderní! Bořil zaryté představy a tradice lidí! Cítil s nimi! Osvobozoval je z pout! Vyháněl démony! Uzdravoval postižené a nemocné lidi! Dotýkal se jich i když byl označován za nečistého! Nebál se říct svůj názor a jít proti proudu! Jednou takhle na svatbě změnil vodu ve víno! Dokonce ho i sám pil (s mírou)! Uměl se radovat i plakat (takže měl emoce, to je co?)! Říkám vám, ten žil svůj život na plno... a pak ho dokonce položil za svou milovanou(/ého)... za mě.. za tebe.. ale to není všechno, protože ani smrt ho nedokázala zastavit.. on jí porazil a pak se vrátil! Muahahah! Pamatujete na Gandalfa Šedého, jak z něho byl pak Gandalf Bílý ne? No tak něco takového.
(více najdete v Novém zákoně, doporučuji)

Tak to je můj vzor, toho budu následovat až na konec světa a ještě dál a klidně mě za to odkráglujte, nezřeknu se ho. Na takového žádný, co běhá po světě nemá. Mě vyhrál bez konkurence.
Takže hoši máte smůlu...
...ale třeba se s některým z vás podělí.. ale leda, že bys byl superninja, min. chuunin a pak si počkal až ze mě bude chuunin Hikari Uma a pěkně prosil.
A pak všichni tři zachráníme svět. Bude to čuryna s odřenýma kolenama do krve, těším se.

Ok tak nevím, možná je to hezké a úderné pouze pro mě.. couž, když znáte pana dokonalého, lehko se necháte unést, když o něm vyprávíte svým kamarádkám :D

Žádné komentáře:

Okomentovat