středa 11. září 2013

25x Koňovi do hlavy - 5.ha

Jak se naučit ovládat své emoce, aniž by je člověk nepotlačoval a skončil na psychiatrii?
Jak se izolovat od negativních věcí vnějšku, abyste se mohli radovat za všech okolností, aniž byste ignorovali okolní svět včetně těch pozitivních vlivů?
Psychologické otázky, které mi vrtají hlavou. Zahájila jsem totiž takový jeden pokus, ve kterém simuluju negativní atmosféru, abych líp zvládala školu.. dneska mi to šlo hezky, ale taky chyběl jeden důležitý element... nechci však ztratit svou empatii a být za chladnokrevnou mrchu, více než už jsem teď.


"Discuss your feelings on the word "love" and the way it's used in today"¨

Tákže.. chci se pokusit o nepřekáčkovaný stručný článek, ale omlouvám se pokud se mi to nepodaří :D
Láska.
První asociace.. Bůh a nebudu to dál rozpitvávat, kdyžtak se doptejte.
Druhá asociace..

4Láska je trpělivá, je laskavá, láska nezávidí, láska se nevychloubá ani nepovyšuje; 5není hrubá, nehledá svůj prospěch, není vznětlivá, nepočítá křivdy, 6není škodolibá, ale raduje se z pravdy; 7všechno snáší, všemu věří, vždycky doufá, všechno vydrží. 8Láska nikdy neskončí. Avšak proroctví - ta zaniknou, jazyky - ty umlknou, poznání - to pomine. (1.Korintským 13: 4-8, B21)

Toto je pro mě vzor, jak by měl člověk milovat. Vzhledem k tomu, že člověk je nedokonalý, tak na to nemá.
Ale měl by se snažit, pokud chce, aby mu fungovaly vztahy.
Tzn. tohle je pro mě vzor, jak bych měla milovat. Vzhledem k tomu, že jsem nedokonalá, tak nemám na to nemám.
Ale snažím se, protože chci, aby mi fungovaly vztahy. (Nejen romantické - ty se mě momentálně netýkaj viz. Hikari je strašný drsoň.)

K druhé části.. myslím, že slovy láska a miluji Tě se v dnešní době strašně plýtvá a je to hrozně zkresleno.
Já osobně, chci říct klukovi, který si mě vybojuje miluji Tě, až když si budeme jisti na 99,99%, že se vezmeme. To aby byl ten první a jediný, komu to řeknu. Jo, jsem beznadějná romantička, ustřelte mi hlavu.
To samé však čekám i od něj. tzn. pokud to od něj uslyším, až v den, kdy mě bude žádat o ruku, tak to pro mě není vůbec pozdě, nýbrž tak akorát :D
Jo a svoje bráchy (myšleno na hyunga) zásadně mYluju.

Stačilo? :D

Žádné komentáře:

Okomentovat