neděle 29. září 2013

25x Koňovi do hlavy - 8.ha

A mi se nechce psát ten zemák... a ani spát se mi nechce.. :D

"Ten things you’d like to say to ten different people, without using names"
  1. Nemáš to se mnou lehké. Zasloužila by sis lepší, ale couž, nepoužitelná ale pěkná a třeba i trochu chytrá. A třeba jednou půjdu fakt do sebe a všechno ti vrátím.
  2. Bojím se až se dostaví negativní účinky tvé minulosti, i když myslím, že dost už jich je, aniž bys to vnímala. Dávej na sebe bacha.. stejně doufám, že se nakonec sejdem v nebi.
  3. Nesoustřeď se na čekání, ale na hledání Božího království a ostatní Ti bude přidáno (Mt 6:33). Když bude čekání na prvním místě, velmi pravděpodobně by se stalo, že by se nikdo nedočkal.
  4. Jednou bych chtěla mít syna, kterého po tobě (a tvých dalších jmenovcích) pojmenuju :D
  5. I tak Tě mám ráda.
  6. Někdy Tě mám vážně plné zuby, ale i tak si Tě moc vážím. Bez Tebe bych nebyla tam, kde jsem teď.
  7. Doufám, že jednou se temná období rozplynou jako pára nad hrncem a bude z toho duha nad hrncem.
  8. Nechci si furt povídat, občas ráda jen tak mlčím.
  9. Doufám, že jsi dostatečně stydlivá na to, abys mu nedala pusu.  Hah..a gratuluju, jsi jediná se kterou bych si občas ráda vyměnila místo. 
  10. A ty se stejně jednou vrátíš a dáte se znovu dohromady.

7 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Pětku znáš teoreticky, ostatní prakticky :D
      To ostatní jsi určo trefila dobře, jak tě znám :D

      Vymazat
  2. Jsem tam? :O :D Dvojka nebo pětka? :D Jinak tuším jenom jedno :D

    OdpovědětVymazat