pátek 1. listopadu 2013

Krák, Krák! Mám ívl plán!

..volala jsem na Krák s jejím kůl bojfrendem, když jsem vybíhala schody na nádraží.

Vprostřed listopadu se koná jedna přespávačka u nás na škole.. Halloweenská.. takže kostýmy vítány.. vykračuju si takhle ráno na vlak, kecám s JK...
,,Hmm Pane, já ti nevím, mám jít na dámskou jízdu nebo na tu přespávačku ve škole.. nebo nikam? A když na přespávačku, tak jaký kostým? Achjoo.. upír je nuda, zombie už taky, čarodějnice trapná, bílá paní.. bílá už být nemůžu.. co dalšího je strašidelného a jsem schopna to provést?''
*CVAK - titulek knihy Heroes of Olympus - The son of Neptune*
,,HO! Tak to je hodně hustý nápad!''

A už to jelo.. stejně jako ten nápad s rafaello dortem a sněhovou královnou.
Tenhle nápad bych ale měla rozčesat v pohodě a neměl by mě tolik stát.
MUAHAHAHAHA! I tak to bude něco, co ještě nikdo neviděl. Snad se mi to podaří, aspoň z poloviny tak, jako ice cream.

,,Mami, tehdy a tehdy bude takhle akce.. a já mám SUPER nápad na kostým!''
*mamka nesdílí nadšení a tváří se zaraženě až vyděšeně*

Jo, jsem sort of scary and crazy girl. Watch out. :D
Musím se naučit šít, než budu mít děti.. hm a doufám, že je jednou mít budu a že tak budu mít pro koho šít, protože jestli jo, budou mít za zády crazy-dramaqueen mámu a vymetou všechny karnevaly. *evil laugh*
Chudinky.

P.S.: Když jsem tohle psala jko P.S minulého článku, došlo mi, že to vyjde na článek nový a nekteří by se k tomu přes káčko stejně nedostali.. haha :D

2 komentáře:

  1. A zatímco si vybíhala ty schody, tak současně zaznělo " My o vlku a vlk na schodech..." xD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Houby, já su přeci Kůň :DDD doufám, že jste o mně mluvili v dobrém! :D

      Vymazat