úterý 26. listopadu 2013

Mrznoucí maturující královna Matematika a šalinový štěkající sen

Kdo to kdy viděl, aby ledové královně byla zima?
Je a příšerná.
Moje alternativní identita je v háji.
Co už.
Dnes jsem byla velmi nešťastná, protože byli pouze 2 lidé, kteří mi věnovali pozornost, když jsem něco říkala, z nichž tu druhou osobu jsem musela prvně prošpikovat prupiskou, aby si uvědomila, že na ní mluvím.
Vlastně 3. Ta poslední, při cestě domů.

Můj život se dostal do takového příjemného matematického koloběhu... V pondělí ráno pochopím maturitní otázku, vypočítám během dne a poté si zopakuju tu z minulého týdne, napíšu písemku a druhý den jedu komplexní čísla, do toho ještě bonusové hodiny matematiky normálně ve škole. Všechno spolu souvisí a já ty spojitosti vidím a fascinuje mě to. Navíc mě to baví a uklidňuje.. dokud to chápu. Ve středu se předestře nové učivo. Pak mám 3 dny klid. V neděli na to hodím oko a zjistím, co nevím, chytnu nerva.. v pondělí ráno opět pochopím a tak dokolečka.

Opět se mi za tyto 3 dny bude o matematice zdát.
Je to úžasné.
I ty nervy.
Ach.
Mám ráda matematiku.
Těším se na maturitu.
Dneska jsme se natvrdo upsali.
Už se to blíží! ^^

Dočetla jsem Krakatit a jsem celkem namotivovaná na povinnou četbu, jedna z našich spolužaček vytvořila úžasnou tabulku seznamu četby s barevným rozlišením, podle počtu stran a má k tomu i info o formě - poezie/próza/drama! Takže bych se konečně mohla dokopat k tomu, sestavit si osobní seznam. Ještě se doučit ty probrané otázky do SV, mít trochu víc nadšení pro reálie anglicky mluvících zemí a začít číst učebnici češtiny, pro rozšíření a občerstvení gramatických zásad. Lalala~

Chtěla bych do Brna, na pc lingvistiku, k tomu čj a lit, zvládnout to obojí naráz, zrobit vlastní odnož Uniskejpu - fantasyloversgang skrze DejBožeSlovo + Kreativní Ikspíriens inspirace s 2.sensei a dalšími ninji a k tomu všemu napsat pohádkou sérii - O princezně Kráněnemádaleko a létající šalině, O princi Nezlomnémlogiku a padající železné oponě, O jednorožčím gangu a.. tak podobně :D

Už obě se ségrou víme, jak se jmenujou psi od... to je tajemství. (Obě od někoho jiného)
Hahah. Kde mám ten samopal?
A nebo jsem vyměkla úplně?
A nebo prostě další lvl whatever?
Whatever.
Ale ne tak docela.

3 komentáře:

  1. gl&hf, a k tomu vnímání, 1. vnímal jsem celou dobu, jen jsem si nebyl jistý, jestli opravdu mluvíš na mě, protože tam byl docela hukot a 2. tou prupiskou to docela bolelo :D

    OdpovědětVymazat
  2. Upsali jsme se...
    ...a teď budeme trpět.
    Osobní seznam povinné četby byla haluz celkem.
    A stejně se jména všech těch psů snad jednou naučím...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však brzy to bude za náma a půjdem na Funus.. ech Maturák... do Irishe pozdravit našeho oblíbeného odmítnutého Masařku.
      Umět jména všech členů rodiny a hlavně psů, je základ!

      Vymazat