pátek 1. listopadu 2013

There's no one like our God

Jaký je člověk hrdina se pozná vždycky až když se píše písemka z fyziky.
To jsem se zase předvedla. Panichystericmode jak se patří. Za ty vulgarismy si zasloužím pusu vydrhnout savem a rejžákem.. ocelovým rejžákem. Hikari, Hikari...

Každopádně jsem ráda, že jsem šla o velké přestávce na chvály (= zpíváme JK o tom, že dík a že je borec). Je fajn, že jsou před fyzikou. Písničky mi pomůžou parádně vypnout. Miluju hudbu. A když je v hudbě i propojení s JK - YAAAY! Taky, kdybych neměla Jeho oporu, tak se můžu jít někam bodnout.
Protože jak jsem doplnila 136. Žalm minulý týden..

Nepišeme písemku z fyziky,
- jeho láska trvá navěky!
Hospodin fyzice rozumí,
- jeho láska trvá navěky!
Třeba nám milost pochopení udělí...
- jeho láska trvá navěky!

Tak bychom mohli doplnit po dnešku..

A i když tu písemku poděláme,
- jeho láska trvá navěky!
Zbytečně kvůli tomu nezoufáme,
- jeho láska trvá navěky!
I přesto díky němu radost máme,
- jeho láska trvá navěky!

Tákže kein Streeees. Jeho láska trvá navěky a pětka z fyziky s tím nic neudělá. Jsou cennější věci než je fyzika a tou je? No to si domyslete, už jsem to tu párkrát napsala :D
Lalala.
Zním zKáčkovaně? To bude tím, že jsem~
Pokud jste už někdy mluvili s JK hodinu, tak víte, co to dělá za super věci ve vašem nitru..
...radost, pokoj, vše se zdá řešitelné a vše můžete v Kristu, který vás posiluje.. cítíte se jako... and if our God is for us, who can ever stop us? Jste toho plní. A vnímáte, že jeho láska k vám trvá navěky.
Pokud to tak nevnímáte, doporučuju v Jeho přítomnosti strávit ještě dýl, jednou to přijde.

Protože proč? Žít pro něj a v jeho přítomnosti je RADOST a dává SMYSL a hlavně, jedině Táta umí naplnit všechny vaše potřeby a to i ty o kterých nevíte. Slyšeli jste někdy o tom, že hlad je převlečená žízeň? Jo.. hlad po lásce, hlad po přijetí ostatními, hlad po trošce klidu ... to všechno je žízeň po vodě Živé! A to je kdoooo? JK! ^^

Áno a přesně tohle je stav zKáčkovaná jako prase. To je tak, když strávíte jednu hodinu s sensei vaší první sensei, tzn. něco jako s vaší babičkou, páč první sensei je něco jako moje máma, poté co jste jí dlouho neviděli. To je tak moudrá žena! Jednou bych chtěla být jako ona! Je radost si s ní povídat a trávit čas v její přítomnost! Umí udeřit hřebíčku pěkně na hlavičku, nakopnout i povzbudit. ^^
A pak další hodinu procházkou s její dcerou, miss Vítězství, po Frýdku v rozhovoru s JK.
To vám bylo něco! Ještě dneska ráno se mi nechtělo, ale to je naprosto normální. Až jsme se pomalu nepustily ke slovu a hodina byla málo. Víc takových procházek, fakt že jo. Něco úžasného.

Je mi krásně.
Vím, že to zas vyprchá, ale vím, kde to zas vezmu.
A mám to bez negativních účinků, heč.
Alkohol a jiné drogy jsou oproti Káčku hadra.

(jsme dneska zpívali)

Žádné komentáře:

Okomentovat