úterý 1. října 2013

25x Koňovi do hlavy - 10.ha

Už od sedmi se přesvědčuju, že se mám jít učit tu češtinu.. aspoň přečíst... neúspěšně.
Prokrastinuju tento týden like a bus driver.
Chtěla jsem už 45 min, v mém ideálním snovém světě, spát.
A tak si napíšeme článeček do druhé nohy a pak se na to vááážně kouknu. 

Je to malé..ok zas tak malé ne, ale je menší než já.. a tříská s tím puberta, co to jee?


"A picture of your favorite relative"


Je to často hlasité, otravné a chce si to povídat v nejvnevhodnější dobu, ale i tak je to fufík a kdo by jí ublížil, vletím na něj s mým imaginárním samopalem....
TIBOREEEEEE?!!!

,,Hikari, Hikari, dívej!''
,,Jestli je to One Direction, tak mi to NEUKAZUJ!''

,,Hikari a blablabla.''
,,Je to nechutné, mě to nezajímá!''

,,A blablabla''
,,...'''
,,No to jsem fakt potřebovala vědět!''
,,Jak si věděla, co jsem měla na mysli?''

A ty naše záchvaty smíchu, co bourají celý barák...
Ne, nejsme si vůbec podobné :D

2 komentáře:

  1. End ví deenc ól nájt! - Van Dájrekšn!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že se jí spraví vkus co nejdřív, swaggerovi jednomu Stylesovému :D:D

      Vymazat