neděle 6. října 2013

Live forever (or whatever) - Úvod

Jak se nápad k tomuhle vlastně zrodil?
Seminář společenských věd ze sociologie mě vždy inspiroval k přemýšlení o příbězích. Při koukání na dokumenty, jsem kreslila mapy k projektům a protože ty projekty se stále nehýbaly a já měla období ,,Napište mi někdo pohádku/příběh.. a nejlíp abychom tam byli všichni čtyři,'' nakopli mě k tomu, abych psala sama. Tak jsem jednou z nudy v hodině vymyslela Live forever (or whatever).
Zatím byla napsána pouze první kapitola, ale vzhledem k tomu, že mě teď cosi napadlo, tak se možná příběh bude odvíjet dál.
Co se skrývá za názvem?
Písnička u které jsem vymýšlela postavy. Je to pouhý pracovní název :)


O čem to je?
Vzhledem k tomu, že jsem před půl rokem měla velmi aktivní akutní narutofilií, najdete tam z něj hodně inspirace. Máme tady neposednou princeznu, její ''dvorní dámu'', která se snaží docílit toho aby seděla a nikdo jí nezakroutil krkem a v průběhu se objeví dvě další osoby, které vytvoří ''Hyungovstvo sekvoje'' a kamsi spolu poputují a budou se rvát o život a tak podobně. Klasika :D

Příběh se odehrává v různorodém prostředí ostrova Kanishima, tedy Krabího ostrova:


Perlička na závěr: Můj pseudonym vznikl se vznikem tohoto příběhu.. brzy pochopíte :D

Tak uvidíme, co se z toho vyvine za lotoffuntogether.




2 komentáře:

  1. Dvorní dáma like a bus driver.
    A hlavně jakákoli podobnost se skutečnými osobami je čistě náhodná.

    OdpovědětVymazat