pátek 4. října 2013

25x Koňovi do hlavy - 13.ha

"Discuss your first kiss"


Nebudu si hrát na neviňátko.
Jednou jsem vám takhle hrála flašku.
A skončilo to tak, že jsme si prostě dávali pusy.
Takové ty jednosekundové, jak z toho dělají v korejském drama vědu.
Pubertální paka.
Pusu jsem teda dostala i od nerodinného příslušníka, počítáte-li to.
Achjo, je mi to líto.
Ale když jsem ten nový člověk, tak je to smazáno :P


Jsme se takhle včera na Uniskejpu bavily s DS a říkám..
,,..čím dál vážněji uvažuju, že budu ještě víc hardcore a první polibek dostane dotyčný až za snubní prsten.''
,,Zas tak hardcore to není.. nejsi jediná.''
,,No já vím, ale i tak to není zrovna běžná záležitost ani mezi námi.. ale nebaví mě jak je to v dnešní době strašně laciné a říkám si, když chcu aby ten první byl manžel, tak až manžel, člověk nikdy neví, co se stane.. třeba nějaká nehoda den před svatbou a je po srandě. Navíc.. jak teď měli svatbu N+K, tak z toho všechny holky málem umřely, včetně mě.. romantika jak..''
,,Jop, zdá se to sice extrém, ale taky se to tak vyvinulo..''
,,HAH! To jako vážně?! No tak teď jsem si 100% jistá!''

Ani první sensei nebyla tak hardcore.
It feels great :D
MUHAHAHAHA!


Žádné komentáře:

Okomentovat