pondělí 7. října 2013

25x Koňovi do hlavy - 16.ha

"Ten things that make you smile and a picture of yourself smiling"
(50. článek!)


  1. Jídlo, upgrade: Když mi to jídlo někdo koupí (nejlíp čokoládu!) nebo uvaří (i hyungova rýže) nebo když paní Shikazu udělá sushi. Bonus úsměv, pokud je to jídlo pojídatelné hůlkami (Takže logicky - jídlo u rodiny Shikazu je da best, tam jím hůlkami i chleba se salámem, když na to příjde). Platí prosté pravidlo: Sytý Kůň = šťastný kůň. (Když dodáte i další body, počet grepů se zvyšuje, až je z toho sad.)
  2. Karamelové Caffe Latté, upgrade: Když mi to kafe někdo koupí :D (ok shrňme to na: když mi kdokoliv koupí cokoliv co mám ráda.. dááárky yaaay!)
  3. JK
  4. Když mi někdo řekne, že mi to sluší (příp. mi pochválí cokoliv jiného).
  5. Gentleman (když mi někdo podrží dveře, vezme tašku,..)
  6. Hodiny češtiny
  7. Hlášky Krizetria, Vašků a Michalů
  8. Když si lidi vzpomenou na moje narozky a svátek a popřejou mi mimo fb.
  9. Dobrá knížka/film/seriál nebo divadlo
  10. Když někoho rozesměju nebo alespoň zvednu náladu a celkově, když se lidi, které mám ráda mají fajn
P.S. Muahhaha, doháním Krokouška.

2 komentáře:

  1. Doháníš v ha, v článcích mám 4x náskok.
    Hlášky našeho tria doplněné o případné Vašky nebo Michaly jsou the best.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S mým tempem...Tě třeba doženu! :D
      Jo a v kombinaci s medovníkem da besterestest~

      Vymazat