sobota 5. října 2013

Ninjaminisešn-vizemode-matikafail

Dneska jsem chtěla celý den počítat.
Haha.
Uvažuju, jak moc se bude lišit teorie a praxe u algebraických výrazů.
To zjistím zítra.
Já bych celý den i počítala, kdybych byla doma.
Od třítřiceti (královny čtou: tříčtyřiceti) jsme měli totiž ninjaminisešn a bylo to super jako vždy. Byla s námi totiž i Miss Vítězství. Dokonce jsme se dostali i k Dejvovi!

/LF: ,,No tak.. krásný nahatý chlap!''
 H&M: ,,DAVID!''/

Bavili jsme se o Brně..
     ,,Mě teda Brno vůbec nelákalo, ale..''
     ,,No mě taky ne, ale pak se Davča asi hodně modlil..''
     *výbuch smíchu*
..o šatech a o tom jak si strašně užívám, když vypadám jak holka a skončili jsme u..
..to je jedno :D
..prostě to bude party roku a Miss Vítězství se těší :D
~Holčičí klábosení, normálka.
Téma kapitoly v Dejvovi: Jsme ochotni čekat na Boží načasování?
LoL.

Holky odešly dřív a já zůstala s Nidaime Sensei (sem si to už přeložila xD) sama. Bavily jsme se o mojí vizi pro Rainbow-Unicorntown aneb mise Věž Jednoty.
Tak nějak doufám, že to Brno fakt dopadne, budeme tam (min.) obě a vznikne fantasyunininjagrupa.
Aneb..
,,Co budeš dělat během výšky, když tvoje ninjagrupa Uniskejp se schází v týdnu a ty tak budeš mimo?''
,,No prob, to už mám vyřešené, si založím vlastní ninjagrupu, to je přese jasné.''
Takhle totiž cellninjové fungují.
Pak jsem NiSensei vysypala, jak se občas z kobyly stává koza a že jí to stojí spoustu času a co udělá aby jí ta bradka nerostla.
,,Takže se mě občas zeptej jestli příliš neanalyzuju, jak roste jetel a nemečím u toho, jo?''
NiSensei je super. Jackpot dáseříct.
Kéž má každý sensei, kterým může plně důvěřovat a radit se s nimi, jako já.

Jo a mám plán..
plán na jeden cosplay.
Už vím, jak to udělám.
Heh.. musím se naučit šít na šicím stroji.. nebudou to za mě furt dělat jiní.
(,,Zdravím, mami!'')

,,Ale vždyť neumím ani vařit rýži..''
...
,,Ale vždyť neumím ani pořádně šít..''
...
HU přídavek: Ale vždyť ani neumím vařit vývar a bojím s epapiňáku!''
(Gu Family Book)

btw. rýži průměrně zvládám, ponožky a nášivky taky xD

4 komentáře:

  1. ....chtěla jsem něco napsat. Něco inteligentního.
    ...
    ...
    ...
    ...Rýže...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ... :D
      myslím, že rýže už je pojem, který si zaslouží vlastní článek.

      Vymazat
    2. Jop. Nejenom článek, ale celou studii. Protože když to vezmeš kolem a kolem, je to symbolické a má to víc význámů.

      Vymazat
    3. Ach ano. A jistě by se to dalo ztvárnit i poeticky a umělecky.

      Vymazat