pátek 11. října 2013

25x Koňovi do hlavy - 20.ha

''Talk about where you go/went to high school''


Nebýt B. tak se o ní vůbec nedovím. Nebýt JK, nedoví se o ní B. Na náhody, totiž nevěřím a tak jsem přesvědčená, že když B. našla tuto střední, náhodou nebylo, i když se to tak mohlo zprvu zdát.
Jsem hrdou studentkou BMA. A co se skrývá za touto tajemnou zkratkou? Beskydy Mountain Academy.
Místo, kde jsem prožila své nejtemnější chvíle a posléze i ty nejradostnější. Je to místo, kde jsem poznala Může svého života. Hah. A teď mluvím o JK, takže mi tady nežvaňte o icequeen modu jo? (Míšo!)
Je to místo, kde jsem poznala Krokouše-hyunga. Je to místo, díky kterému jsem poznala pravé, a hlavně trvalé, přátelství. Je to místo, kde se ze mě stala Hikari Uma, jak jí známe dnes. 
Předtím, to byla holka k ničemu. Přizpůsobivá. Žvýkačka na botě. Ta druhá. Lehce zmanipulovatelná. Bez identity. Nula. Nikdy dost dobrá.
Ale to se změnilo, poznala svou hodnotu, našla smysl všeho a stala se ninjou. 
...I won't come back on my word. Watashi no nindo dakara.

Díky BMA, žiju.


Žádné komentáře:

Okomentovat