pondělí 7. října 2013

Rozložena na mnohočleny

,,Nebudu hysterická,'' řekla a z očí jí vytryskl nový vodopád.

Vyhlásila jsem válku algebraickým výrazům.
Teoreticky je to lehké jako facka, ale já prostě potřebuju vidět ten postup a.. ten jsem viděla neúplně a sama si ho asi očividně nejsem schopna sama domyslet, protože jsem pitomá, nebo tak něco. Ze všech těch x a a a b a dvojek a trojek a hlavně ZLOMKŮ se mi dělá zle. Zasekla jsem se u pátého příkladu a nejsem schopna, pokračovat dál, když se na to podívám, hystericky se rozbrečím.
Tak naše budoucí Lattekage maturuje z matiky. Doufám, že si vylosuju dvojku, abych odmaturovala za jedna. Říkám si.. stojí mi to ty nervy? Ano stojí. Naivně věřím, že jediný problém jsou tyhlety pitomosti. Dokud nepříjdou další.
A nejvíc mě štve, že protože jsem se chovala jako kráva a neovládla jsem se, přišla jsem o jednu z nej pomocí, kterou jsem v tomto mohla mít. Ok, kdybych se nechovala jako kráva tehdy, tak by to přišlo stejně dřív nebo později, takže bych neměla řešit, nějaká kdyby.. když bych to stejně nebrala zpátky.
Je to jenom matika. A je to moje cesta ninji.
Vlastně proto píšu tento článek, abych se uklidnila, zatla zuby a dopočítala to.. protože jsem sakra HIKARI UMA a ta se NEVZDÁVÁ!!!

3 komentáře:

  1. Tak tu pomoc můžeš ještě pořád mít! Jenom nechat to slunko v tobě, aby zasvítilo na ledy a aby roztály! ;)
    Jinak! Těžko na cvičišti, lehko na bojiští! Bude jedna z matiký! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen kvůli pitomým zlomkům s mnohočleny? Ne. Ta kráva byla myšlena jinak - Opačně.
      Kéžby.

      Vymazat
  2. Hele, ber to z té stránky- kolik je v matice otázek? Jaká je šance, že si vytáhneš zrovna tuhle?

    OdpovědětVymazat