pátek 4. října 2013

Když kočky nejsou doma, myši mají pré.

Takhle nějak to teď vypadá v naší třídě.
Udělal se ''třídní převrat'' a Stužkovák se organizuje během týdnu, kdy slečny předsedkyně odjely na rekreaci, i přes jejich odmítavé ''Tam je málo místa!''
Máme objednáno místo, datum i stužky s šerpami.
Najednou to funguje.
I když je to zase na dvou osobách, ale ten rozdíl je v tom, že to řeší i s okolím a dává to logiku.
A ono je to vlastně jedno, hlavně když vidím, že se to hýbe, že to bude a že se do toho nemusím extra organizačně zapojovat :D

Moje protestní hladovka-přežíračka se vyrovnala, takže jím normálně a na stužkovák se zase těším, protože... jsem si za mou historicky PRVNÍ výplatu koupila bomba lodičky na štyklu jak kráva, výraznou rtěnku (viz. článek) a také bomba levné šaty (viz. článek), ze kterých flegmatický Krokouš projevila viditelné emoce.. takže mi to bude extraslušet už jen z principu, i kdyby tam neměli být všichni (jejich problém, jim to bude dříve či později líto) a i kdybych si neměla zatancovat (huh, musím si vzít papuče na přezutí, snad mi mamka stihne nechat opravit ty moje z tanečních). Takže zase musím řešit, jestli mě Míša (..hej musím ti vymyslet nějakou přezdívku..) stihne učesat nebo musím třetí výplatu uvalit za kadeřnici, protože vám kašlu na obyčejný účes! Když už si ty pačesy nemůžu.. a nechci ostříhat (protože jsou strašně fluffy a original) tak ať jsou pořádná koruna. A stužkovák je jen jeden v životě (stejně jako tento den a kdesi cosi, ale asi chápete co tím myslím i vy perfekcionisti xD).
Ještě zvažuju jestli si nechat udělat umělé nehty nebo ne.. páč pochybuju, že by mi ty co teď nachvíli slušně dorostly, ( a které jsem líná na levé ruce ostříhat a tak je dočasně po tréninku na Slashe.. ale za to může spíš ta lenost a zdánlivý nedostatek času než nehty,) vydržely až do listopadu.

Moje nejbližší cíle..

  • makat v matice jak šroub, dohnat všechny okruhy co nejdřív, držet se dál a neztrácet motivaci (aneb maturujeme z matiky a jsme jedničkáři)
  • dát si dokupy time-managment a neztrácet čas tím, že vysedávám tady a čekám na modré (učeného) z nebe (se říká že žádný učený z nebe nespadl.. tož to asi nefunguje jinak, když průměr, chce být jedničkář)
  • začít rozšiřovat základy programování 
  • zajít do knihovny pro italské básničky
  • dostat do úterý zpátky domů kufr, abych měla do čeho se sbalit do Říma
  • mít se infinitely skvěle :D
P.S.: Já chcu šaty se zelenými zombie junikorny!

2 komentáře:

  1. Ty šaty bych brala taky, ikdyž asi spíš s šedými, protože v zelené vypadám jako zombie já.
    Italské básničky a francouzští filozofové.

    OdpovědětVymazat