čtvrtek 10. října 2013

Zápisky z Říma 9.-15.10.13/2

Datum: 9.10.13
Čas: 22.23
Kde: čerstvě za hranicí ČR, v Rakousku
Stav: ne..nebudu agresivní..nebudu se vztekat

     Sedíme už v buse Student Agency. Snažila jsem se přepsat 1. Zápisek, ale v první polovině se aplikace zasekla a... Whatever. Na mobilu se strašně blbě píšou články.. hlavně když, máte dlouhé nehty. Na pěst, ale co bych pro vás neudělala. Už teď je mi smutno a když vám takhle píšu, cítím se vám blíž.
     Když jsme dorazili do Brna, bylo něco kolem šesti. Cesta busem z Hulína byla velmi zabavná a živá.
     ,,No ona tu pusu asi moc nezavře, co?"
Berťa občas taky dost perlí.
     ,,S ženami je to jako s květinami - nařezat a svázat."
To člověka hned zahřeje XD! Asi jako Michalovo (druhého, říkejme mu třeba rytíř):
     ,,Ach ta ženská logika! Že Rytíři?"
     ,,Počkat, ženy a logika?"

Hned chlapci dostali přednášku o chlapské logice. Pch. Jako bychom to snad my s nimi měli jednodušší...
     V Brně jsme měli 2h a půl rozchod. S p.V. a Krák jsme zamířily do Vaňkovky. Prošly jsme knihkupectví, papírnictví, KFC... naše klasická trasa.
     Z Brna jsme vyrazili pár minut po deváté. Samozřejmě se to neobešlo bez komplikací. Jakási chyba v Matrixu zasedacího pořádku. Vyřešilo se a vyrazilo se. Jsem se Student Agency úplně hotová! Pohodlné sedačky, dotyková obrazovka s filmy, hudbou (poslouchám zahraniční rock - před chvílí mi hrála Avril a vzpomněla jsem si na Tebe Míšo!). 1. Zastávka byla o 45min později. Z takovýchto momentů vyplývají rčení typu: fronta jako na dámských záchodech. Ale kromě mručení zazní občas i něco veselého.
    ,,Se na to můžu vys..!"
    ,,No to můžeš, za 10 kč!"

    ,,Cos říkala, Hikari?
    ,,Mluvím sama se sebou, neruš mě!!"

     Co je na SA besteresterest je ovšem ta čokoláda zdarma!!! Jo a je fajn mít komu spát na rameni. Konečně a někým takovým jedu! Ne že bych to už testla, ale ta možnost - ósm!
     Má to samozřejmě i své mouchy...
     1. Nefunguje nám jedno světlo - to moje.
     2. Krakin sluchátka SA nefungujou.
     3. Internet fungoval pouze zdánlivě a na území ČR. Jdu poslouchat Cimrmana a pseudospát.
     P.S.: Zemanovci a KDU-ČSL jsou všude.
                ,,Dáme zemi do pořádku." - a něco méně naivního by nebylo?

***
Datum: 10.10.2013
Čas: 1:10
Kde: kdesi v Rakousku
Stav: nemůžu usnout

     U Cimrman a se nedá spát...protože se musíte smát. Jelikož jsem se včera přespala, ani není divu, že ještě nespím.. ok na chvíli už jsem zalomila..ale jsou to slabé desítky minut. Teď mi hraje Linkin Park, aspoň něco pozitivního. Kdybych byla utahaná, už jsem dávno v nevědomí, ale ne... Já su hyperaktivní jak veverka na podzim. To je beztak tou večeří v 23.30. Nejhorší na tom je, že musím zabíjet čas tak, abych nebudila ostatní pseudospáče. Takže žádné čtení, žádné přepisování-potřebuju k tomu světlo .. a vše ostatní moc světla vydává. Ten první příspěvek je furt zasekaný, budu to muset nejspíš celé znova přepisovat. Je to asi 2 a půl A5 stran.. radost nemám.

***
Datum: 10.10.13
Čas: 4:57
Kde: podle sms, někde v Itálii
Stav: nějakým způsobem spím

     Přišla jsem na způsob, jak mít polštář, aby se mi spalo pohodlněji než na houby. Přes jaké díry to jezdíme? Vpravo, vlevo, vpravo, vlevo... Se divím, že mi není zle. Aha, zastávka u Udina. Jsem si říkala, že to má asi nějaký hlubší smysl. Podle plánu je před námi 9-10h cesty. Stejně miluju cestování včetně té dlouhé cesty v buse/čemkoliv.
     Čemkoliv ale posoudit nedokážu na dlouhé vzdálenosti. Nejdál jsem jela vždy busem. A vlastně jednou ještě vlakem přes celé Polsko... To bylo příšerné. Měla jsem čerstvě spálenou spodní stranu stehen, takže se mi sedělo skvěle (klasické červené sedačky), byli jsme namačkaní v kupé po 8mi a bylo to stresující, protože jste si během spaní museli dávat bacha na otevřenou pusu, aby vás někdo bdělý nevyfotil. Navíc se tam dalo poskládat ještě hůř, bylo tam v první řadě málo místa. Všude lidi, všude nohy. Autem nejdál do Budapeště..to bylo do pohodky.
     Btw. Nevyužívám ničího ramene, nemáte co závidět. Co mi závidět můžete je to, že je tu jedna zásuvka na dvojsedačku a hezky jsem si dobila mobil... v buse - paráda, co? Jdu posunout playlist na lepší kapelu a pokračovat v polospánku.

- Krák v knihkupectví ve Vaňkovce

- Veselé umění v podchodu u hl.n. Brno

- Televizka v buse!

Žádné komentáře:

Okomentovat