pondělí 7. října 2013

Vyšší cíle hrdinů - Úvod

(Proč takové věci vznikají na přelomu ledna?)
Během ledna 2011, když jsem byla ještě malé kůzle.. a ujížděla na MMORPG, Grepolisu, Divokých Kmenech, The West, milion dalších on-linovkách a chodila pozdě spát. V období ranného KrizeDua, kdy jedinou cestou z depky bylo žít v relativní realitě, vznikl tento příběh.
Pracovní název GFFF. Kdo má rozumět, rozuměj.
Původně jsem dokopala Krák k tomu, aby to začala psát.. po první kapitole, jsem se přidala i já se svým pohledem. Proto čtěte v pořadí Krák-Koň.. i když, v podstatě je to asi jedno.
Bylo by líto, aby náš první společný (a nedokončený) projekt upadl v zapomění, co říkáte? Myslím, že až si to přečtete, budete to říkat.. :P

Dala bych si ShikaDeeří pečínku..

Krák: Vyšší cíle hrdinů - úvod a nějaký ten obkec

1. Kapitola:

3 komentáře:

  1. Dedula podobny Merlinovi ze Shreka :D jsem myslel ze chcipnu smichy :D jinak dobry holky :) tesim se na pokracovani :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Juchů, máme dalšího čtenáře!
      Mám radost, že ses pobavil :D, další kapitolu z mého pohledu, můžeš očekávat zítra :)
      Jinak jsou všechny, už sepsané, zveřejněny na blogu od Krák i s odkazem na můj starší ''temný'' blog z prváku - to kdybys byl nedočkavý. Ale hádám, že tady je to optimističtěji laděno a tak si to líp vychutnáš :D

      Vymazat
    2. Tak urcite :D ne pockam si :)

      Vymazat