neděle 6. října 2013

25x Koňovi do hlavy - 15.ha

" Your celebrity crush"

A jejda.. :D
Uvažuju jestli mám vybrat herce nebo muzikanta.
Tak si uděláme žebříček mých top sympaťáků..
Když to sesumírujem.. dlouhovlasý s bradkou, co válí na kytaru a umí to s mečem by to vyhrál :D:D
Ale takovou celebritu bych si musela ušít :D


Herci (aktuálně):

1. Jang Keun Suk



2. Kim Soo Hyun


3. Lee Min Ho (ve Faith)


4. Kamenashi Kazuya
(Sorry - na tři to zkrouhnout nešlo.. :D)


Hudba:

1. Taemin


2. Mir



Ultimate (actual) crush

TOMOE~












Hehehe.
No tak to jsou ti, ze kterých chytám fangirláky jak prase, když na to příjde :D

5 komentářů:

  1. Ok, skoro celé jsem to byla schopná odhadnout...Ale...ten Taemin mi vypadl, spíš bych tam čekala Kyuhyuna xD

    OdpovědětVymazat
  2. Heh.. no vidíš, na toho jsem si ani nevzpomněla :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ale jestli jednou budu mít andulku...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já věděla, že to řekneš...
      ...když už jsme u zvířátek, tak Hiroto...?

      Vymazat
    2. No uvažovala jsem nad tím, ale snažila jsem se o aktuálnost. Rrrasticu jsem neslyšela sto let. Ale pokud budu mít křečka..

      Vymazat