sobota 19. října 2013

Zápisky z Říma 9.-15.10.13/10

Gratuluji, dostali jste se až k poslednímu zápisku!
Právě teď se pravděpodobně nacházím kdesi v lese a schovávám se před 22 malými dětmi.
Můžete se mnou, či s nimi soucítit :D
(přednastaveno - možná nikdo nepřežil)

Datum: 15.10.13
Čas: 7:47
Kde: čekárna na Brněnském hl.n
Stav: Yay! ČD tu maj free wifi... hlavně nenápadně.

     Jo, jediné co jsem stihla během cca 18h cesty (nechce se mi počítat přesně) cesty busem bylo asi 5 hodin psaní a 2h zbytkové činnosti jako jídlo, návštěva benzinky a čumění z okna. Přečíst jsem zvládla akorát první stránku a šlo na mě spaní (a psala jsem ty textové fragmenty). Ten zbytek jsem prostě prospala. Totálně mě to všechno odrovnalo. Vytuhla jsem jak beton. Pokračovala bych dál, ale čekáme na vlak, který jede tak za hodinku a půl, tak si říkám, že si počkám, až tam. Pozitivní je, že je tu wifi, tak jsem vypustila jediný zápisek, který jsem byla schopná v buse přepsat a přečetla, co se dalo. Docela mě zamrzelo, že jste toho moc nenapsali, přesně v těchto chvíli by se mi to hodilo! (A samozřejmě jsem slídila i na pokoji v Itálii).
    Zajímalo by mě, jestli jsem někomu kromě Krák a B. vyprávěla o svém alteregu na Pentu (jedna on-line hra alá Bradavice).. kdysi v devítce/prváku. Jestli je tohle další ''náhoda'' tak to balím a jedu na Island. I když je fakt, že mě ještě někdo z Pentu takto mohl oslovit na fb...
     Pozn. když už jsme u těch náhod, podobnost charakterů z VCH (gfff) kromě Eitin a Mich je ČISTĚ NÁHODNÁ! Psaly jsme to v PRVÁKU! Chápete? Chápete?? IMPOSSIBLE!!!
     Fialová řasenka je fajn. A možná už jsem paranoidní. Nejlepší je stejně...


Básnik by o tebe určite napísal veľkú

velikánsku básnickú zbierku - ak nie dve.


Ale ja som len úplne normálny cvok

a jediné v čom sa vyznám je rock.
Píšem len muziku na každý deň
a tak ti to tu teraz zahrám a zaspievam
jednoducho ako viem.

Si kočka, si kočka, si kočka
A perfektne urobená.

(...)
Si kočka, si kočka, si kočka

a pre mňa si jediná z žien.

Elán jsou super a ví, co ženy potřebujou slyšet xD. Po dni stráveném v buse, kdy vaše hlava vypadá jako štětka od záchoda, máte kruhy pod očima a .. ještě jste neměli, kde si vyčistit zuby, je to vskutku pohlazení po duši. 

***
Datum: 15.10.13
Čas: 20:47
Kde: doma
Stav: tak učím se tu biolu, že...
    
     Ve vlaku jsem přečetla p.V. některé zápisky, aby měla radost a pak opět zalomila. Maminka si mě vyzvedla hezky na nádraží a domů jsme došly nějak po jedné. Asi se jí po mě opravdu stýskalo - uvařila mi oběd na přání - vývar a nějaké maso. Konkrétně vývar kuřecí a kuřecí se sýrem, broskví a rýží. Žaludek chrochtal blahem. Po obědě jsem to vzdala a zahučela do postele. Vylezla jsem až v 19. Do teď jsem řešila kravinky a tlachala na fb, místo abych se učila genetiku. Achich.. vítej zpět v realitě, Hikari.

____________
Líbil se vám celkově ''Z cestný report'' z Říma nebo vám zde něco chybělo a chtěli byste se doptat? Budu ráda za vyjádření v komentářích :)
Snad vás to příliš nevyčerpalo a nedeprimovalo, výlet do Hikarina nitra není vždy lot of fun together plné logiky~

Žádné komentáře:

Okomentovat