úterý 8. října 2013

25x Koňovi do hlavy - 17.ha

Krokoušek dohnán.. Muhaha.

''Discuss your greatest fear and your greatest dream''


1. FEAR
     Ok.. jsem svým způsobem extraextrovert, ale když se teď zamyslím... asi opravdu nemusím vykládat všechno. Tak vyberu něco jiného z šuplete.. Když se zamyslím nad největším strachem.. řekněme, že se bojím bolesti. Nijak netoužím po tom, abych se dostala do situace, kdy budu pro svou víru pronásledována. Protože bych to neodvolala a dostala bych se do velmi příjemné situace. Teď se mi to říká, jaká jsem hrdinka, ale jsem si svou vírou natolik jistá, že bych prostě nemohla odvolat. Když jsem uvažovala za svých temných období o sebevraždě, víceméně jsem to taky neudělala, protože jsem se bála, že to bude ''bolet'' :D kravina co? Ale jsem za to ráda.

2. DREAM
     Já jsem takový snílek, až se musím krotit, abych moc neujížděla. Můj největší sen se ale asi moc neobejde bez bolesti z prvního bodu. S tím se ale musí počítat. Chci být prostě světlem ve světě a pomáhat lidem nacházet Tátovu lásku a uzdravení. Ne že bych někde stála s knížečkou jako někteří horlivci, ale tak, že ty lidi budu milovat, jako miluje On. Prostě být kamarádkou, oporou, matkou (to až později, neděste se).. viz.Nehraje na lůzu a nelůzu.
A specifičtěji.. Chci jednou mít rodinu plnou lásky a bezpečí. Chci aby můj domov i náruč byla útočištěm, pro ty kteří to potřebují. A pokud klasickou rodinu mít nebudu, tak to udělám jinak! :)

,,Nežli býti moralista, budu radši dadaista.. než-li býti asketik, budu radši agnostik.''



Žádné komentáře:

Okomentovat